Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Marka WINIARY rusza z nową loterią

Firma Nestlè Polska ponownie powierzyła agencji UNIQUE ONE opracowanie loterii audioteksowej dla marki WINIARY pod hasłem „Smak inspiracji, smak wygranej!".
O autorze
1 min czytania 2022-03-07

Ogólnopolska loteria dotyczy wszystkich majonezów marki WINIARY. Przyjmowanie zgłoszeń do loterii rozpoczęło się 1 marca i potrwa do 16 kwietnia 2022 roku. 

Aby wziąć udział w loterii należy (w okresie przyjmowania zgłoszeń), jednorazowo kupić dowolny majonez WINIARY i wysłać SMS o treści WINIARY.numer z dowodu zakupu pod numer 70996 (koszt SMS’a 0,62zł z VAT). Konsument od razu dowiaduje się czy wygrał jedną z ponad 2000 nagród natychmiastowych, którymi są m.in.: zestawy garnków Zwieger, blender Russell Hobbs albo 50 zł na zakupy. Prawidłowe zgłoszenie bierze również udział w losowaniu nagrody głównej – samochodu Kia Stonic albo gotówki 80 000 zł. Regulamin loterii dostępny jest na stronie uniqueone.pl oraz winiary.pl.

Loteria audioteksowa skierowana jest do osób, które ukończyły 18 lat.

Agencja UNIQUE ONE odpowiedzialna jest za koncept kreatywny, organizację i obsługę loterii. Loterię wspierają kampania reklamowa w social media, Internecie oraz w telewizji. Za kampanię telewizyjną odpowiedzialna jest agencja Publicis, za zakup mediów odpowiada Thrive Tru.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj