Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Michał Zębik awansował w Good One PR

W lutym br. w strukturach Good One PR awansował Michał Zębik, gdzie objął stanowisko senior account managera. Wcześniej pełnił funkcję account managera.
O autorze
1 min czytania 2022-03-09

Na nowym stanowisku kieruje pracą zespołu odpowiedzialnego za projekty z obszaru B2B, do których obecnie należy m.in. globalna firma konsultingowa Kearney, niezależny operator pocztowy Speedmail, lider w dziedzinie zamocowań i dystrybucji produktów dla profesjonalistów Würth Polska, specjalizująca się w obszarze membran dachowych firma Dorken Delta czy spółka akcyjna Columbus Polska, zajmująca się produkcją, dystrybucją i sprzedażą na rynki europejskie kawy oraz akcesoriów do jej parzenia.

W zakres obowiązków Michała wchodzi rozwój działu, realizacja kompleksowych strategii PR dla polskich i zagranicznych marek, doradztwo w zakresie komunikacji korporacyjnej oraz udział w postępowaniach przetargowych agencji. Będzie również prowadzić wewnętrzne i zewnętrzne szkolenia.

Michał Zębik związany jest z branżą public relations od 15 lat. Przed dołączeniem do Good One PR w maju 2018 roku, pracował w Teatrze STU w Krakowie, gdzie realizował projekty marketingowe z wielu obszarów oraz koordynował współpracę między działami promocji i sprzedaży. Swoją karierę zaczynał w agencji marketingowej Demo Effective Launching. W międzyczasie zajmował się także działaniami PR związanymi z branżą turystyczną i piwowarską. Jest absolwentem kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna ze specjalizacją PR na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz politologii ze specjalizacją stosunki międzynarodowe na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj