Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Marka kosmetyków LUSH wchodzi do Polski

Firma LUSH angażująca się w ochronę środowiska, prawa człowieka oraz walkę przeciwko testowaniu na zwierzętach, rusza również w Polsce. Kultowe bomby do kąpieli, szampony w kostce i inne świeże, ręcznie robione kosmetyki można zamówić w oficjalnym sklepie internetowym.
O autorze
2 min czytania 2022-03-09

Świat bez śmieci

Firma powstała w 1995 roku w Wielkiej Brytanii i od początku postawiła sobie jasne cele w kwestii zrównoważonego rozwoju oraz dbania o środowisko i ochrony praw zwierząt. Wszystkie kosmetyki są produkowane etycznie, żaden z ich składników nie jest testowany na zwierzętach, 100% z nich jest wegetariańskich, a 92% wegańskich.

Dla założycieli marki opakowania kosmetyków to odpady, których należy unikać. Z tego względu ponad 60% produktów LUSH jest ich pozbawiona. Prawdopodobnie najbardziej zrównoważonym klasykiem LUSH jest szampon w kostce, sprzedawany bez opakowania. Jego jedna sztuka wystarcza średnio na 80 myć, czyli odpowiada aż 3 plastikowym butelkom szamponu o pojemności 250 ml. Od momentu powstania tego rewolucyjnego produktu, do października 2021 roku, na całym świecie udało się uratować ponad 167,5 miliona butelek.

W LUSH dokładamy wszelkich starań, by do rąk naszych klientów trafiały jak najlepsze produkty, nie tylko pod względem składników. Zależy nam na tym, by nie musieli brać odpowiedzialności za takie kwestie jak recykling opakowania. Dlatego konsekwentnie eliminujemy wszystkie niepotrzebne odpady i dzięki temu możemy zaoferować naszym klientom lepszy stosunek jakości do ceny kosmetyków – tłumaczy Mark Constantine współzałożyciel i dyrektor zarządzający firmy.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W trosce o środowisko

Rosnąca świadomość zmian klimatycznych przekłada się na to, że na rynku dostępnych jest coraz więcej produktów pozbawionych jednorazowych opakowań i plastikowych butelek. LUSH redukuje ilość niepotrzebnych odpadów już od wielu lat i dzięki temu w mniejszym stopniu przyczynia się do zanieczyszczania środowiska. Prawdziwym przełomem dla marki było wynalezienie w 1987 roku szamponów w kostce przez Mo Constantine’a – współzałożycielkę firmy LUSH i Stana Krysztal – chemika kosmetycznego.

Co ciekawe, innowacyjny produkt, który zrewolucjonizował mycie włosów na całym świecie, powstał przypadkiem, podczas eksperymentalnych prac nad nowym rodzajem mydła. Mo i Stan otrzymali kosmetyk, którego konsystencja po spienieniu idealnie odpowiadała szamponowi. Po swoim zaskakującym odkryciu firma złożyła wniosek, by zdobyć patent, chroniący ich wynalazek. Przyznanie go sprawiło wiele radości i satysfakcji z pracy odkrywcom z LUSH.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Rewolucyjne szampony w kostce

Każda kostka, która powstała w wyniku tego niezwykłego eksperymentu, jest nie tylko bardzo wydajna, ale również zawiera w sobie wiele wspaniałych i odżywczych składników. W przypadku szamponów LUSH, jakiekolwiek pakowanie jest zbędne, a w razie potrzeby produkt można włożyć do wielorazowej metalowej puszki lub do korkowego pudełka. Taka forma sprawia, że szampony są poręczne w podróży, dobre dla planety i dla naszych włosów.

Aby ułatwić dobranie produktu, który będzie idealnie dopasowany do typu skóry głowy i włosów, daje konsumentom możliwość skorzystania z konsultacji w formie chatu na żywo.