Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

GetHero rozpoczyna czwartą edycję badania „Kim są polscy użytkownicy TikToka?”

Agencja GetHero ogłosiła start kolejnej edycji badania pn. „Kim są polscy użytkownicy TikToka?”. W najbliższych tygodniach wspólnie z ekspertami Uniwersytetu SWPS zespół agencji zapyta społeczność TikToka m.in. o to, za co najbardziej cenią aplikację.
O autorze
1 min czytania 2022-03-18

Trwające badanie GetHero jest kontynuacją corocznego cyklu i odbywa się już po raz czwarty. Tym razem jednak formuła badania ankietowego została dodatkowo rozbudowana o metody jakościowe, co ma pozwolić na bardziej efektywną i pogłębioną analizę zagadnień. Projektem po raz kolejny pokieruje Magdalena Wysocka, znana z poprzednich edycji raportu.

TikTok jest platformą, która notuje spektakularne wzrosty i podbija serca użytkowników w różnym wieku. Doświadczenie pokazuje nam, że aplikacja już dawno stała się dla nich czymś więcej, niż tylko źródłem rozrywki – chcemy więc dowiedzieć się, jaką rolę spełnia i czym wyróżnia się na tle innych platform – mówi Magdalena Wysocka. Na tym etapie wciąż nie mogę zdradzić zbyt wielu szczegółów, ale jestem przekonana, że nowy raport dostarczy praktycznych wniosków zarówno markom, jak i użytkowników TikToka – dodaje.

GetHero realizuje badania we współpracy z zespołem naukowczyń i naukowów Uniwersytetu SWPS, którzy czuwają m.in. nad przebiegiem wywiadów oraz poprawnością metodologiczną procesu, analizą wyników i ich interpretacją. Z ramienia uczelni projekt koordynują dr hab. Justyna Ziółkowska, dr Jakub Kuś oraz Patrycja Radek.

TikTok to żywy, funkcjonujący organizm, który nieustannie rozwija się i ewoluuje. Jednocześnie codziennie realnie wpływa na życie i samopoczucie milionów użytkowników. Z naukowego punktu widzenia jest to więc bardzo ciekawym  obiektem badań – dlatego do prac nad raportem GetHero powołaliśmy zespół, który łączy szeroki zakres wiedzy i kompetencji – m.in. w dziedzinie psychologii, badaniach wpływu technologii na relacje międzyludzkie oraz rozwoju ekosystemów innowacji – podsumowuje dr Jakub Kuś, główny badacz w Zespole.
LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Raport „Kim są polscy użytkownicy TikToka?” zostanie opublikowany w połowie bieżącego roku. Ankietę można wypełnić na stronie: kim-sa-polscy-uzytkownicy-tiktoka.

Słuchaj podcastu NowyMarketing