Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Burger King wprowadza zniżki na burgery z powodu rosnących cen paliw

Burger King wprowadza zniżki na burgery z powodu rosnących cen paliw
Burger King we Francji postanowił obniżyć cenę Whoppera w punktach drive-thru, aby okazać trochę wsparcia klientom, którzy boleśnie odczuwają skutki podwyżek cen paliw.
O autorze
1 min czytania 2022-03-22

fot. Burger King

W ostatnich tygodniach ceny paliw na całym świecie gwałtownie wzrastają. Trudna sytuacja dla portfeli konsumentów motywuje niektóre marki do wprowadzania specjalnych akcji promocyjnych. Jedną z takich marek jest Burger King we Francji. Cena za litr paliwa w tym kraju przekroczyła poprzeczkę 2 euro, dlatego sieć fast foodów postanowiła okazać wsparcie swoim klientom i obniżyć cenę Whoppera o około 50%. Dzięki temu kultowa kanapka będzie dostępna we wszystkich punktach drive-thru na terenie kraju w cenie 1,99 euro zamiast 4 euro.

Od poniedziałku 21 marca do niedzieli 27 marca cena Whoppera spadnie poniżej 2 euro. Podróż nie będzie kosztowała mniej, ale jedzenie może być tańsze – podsumował Burger King.
LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Choć ta prosta operacja marketingowa zyskała uznanie części kierowców, w sieci pojawiły się też głosy, że kampania jest nie do końca przemyślana. Odbiorcy sugerują, że lepszym rozwiązaniem byłoby docenienie kierowców, którzy w obliczu rosnących cen paliw… przesiadają się na rowery.

PS
Burger King postanowił promować roślinnego Whoppera we współpracy z osobami, które noszą te same nazwiska, co celebryci. W kampanii sieć przekonuje, że smak nowego, bezmięsnego burgera do złudzenia przypomina oryginalnego Whoppera.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się