Za reżyserię filmu odpowiada Martin Aamund, jeden z najczęściej nagradzanych reżyserów reklamowych na świecie. Zrealizowana w całości w Polsce reklama łączy żywą akcję z zaawansowaną pracą VFX.
W 30-sekundowym spocie widzowie znajdą się złote krajobrazy z innego świata i cyfrowo wykreowane dzikie zwierzęta. Autorem zdjęci do spotu jest Marcel Zyskind. Za postprodukcję odpowiadało czeskie studio UPP. Film będzie emitowany w europejskich stacjach telewizyjnych i Internecie.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024