Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Omega i Swatch łączą siły, aby stworzyć przystępną cenowo alternatywę dla zegarka Speedmaster Moonwatch

Omega i Swatch łączą siły, aby stworzyć przystępną cenowo alternatywę dla zegarka Speedmaster Moonwatch
Bioceramic Moon-Swatch to kolekcja inspirowana kosmosem, ale przede wszystkim – silnie nawiązująca do jednego z najpopularniejszych luksusowych zegarków na świecie marki OMEGA. Czy ponad 20 razy tańszy model podbije serca fanów słynnego Speedmastera Moonwatch?
O autorze
1 min czytania 2022-03-25

fot. omegawatches.com

OMEGA to marka, która słynie m.in. z kultowego Speedmastera Moonwatch. Zegarek, który powędrował na księżyc na nadgarstku Buzza Aldrina podczas misji Apollo 11 w 1969 roku, stał się jednym z najcenniejszych egzemplarzy dla kolekcjonerów na całym świecie. Teraz OMEGA pierwszy raz w historii łączy siły z marką Swatch, aby zaprezentować bardziej przystępny cenowo model, nawiązujący do legendarnego Speedmastera.

fot. swatch.com

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kolekcja Bioceramic Moon-Swatch obejmuje prawie tuzin zegarków w różnych wersjach kolorystycznych nazwanych na cześć ciał niebieskich. Każdy z nich nawiązuje do osobnej misji kosmicznej związanej z 9 planetami (w tym z Plutonem), Słońcem i Księżycem. Z całej kolekcji najpopularniejszy stał się model Mission to the Moon. Nic dziwnego – zegarek najbardziej przypomina legendarnego Moonwatcha OMEGI, który powędrował na Księżyc.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

fot. swatch.com

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Wszystkie MoonSwatche zostały wyposażone w paski na rzep – takie same, jakich używali astronauci do mocowania Speedmastera na swoich nadgarstkach na masywnych skafandrach kosmicznych. Co więcej, wszystkie modele mają dokładnie takie same wymiary jak oryginalny Moonwatch OMEGI. Kolekcja MoonSwatchy została wykonana z bioceramiki, czyli mieszanki dwóch trzecich ceramiki i jednej trzeciej materiału pochodzącego z oleju rycynowego, szeroko wykorzystywanej przez Swatch.

Jak wyjaśnia OMEGA, partnerstwo z marką Swatch wpisuje się w popularny trend współpracy między przystępnymi i luksusowymi markami w celu tworzenia innowacyjnych nowych produktów. Dla OMEGI wspólna misja z marką Swatch jest „zarówno zabawnym przedsięwzięciem, jak i pełnym szacunku ukłonem w stronę odważnej firmy, która zaryzykowała wszystko, by rozruszać podupadły szwajcarski przemysł zegarków podczas rewolucji kwarcowej”.

MoonSwatche będą dostępne w cenie „tylko” 260 dolarów za sztukę, jednak kolekcjonerską wartość modeli „z niższej półki” niewątpliwie podnosi logo OMEGA widoczne na tarczy, koronie i pasku zegarków oraz spore podobieństwo do oryginalnego Moonwatcha. Choć dla niektórych połączenie luksusowej OMEGI i produkującego plastikowe zegarki Swatcha jest po prostu śmieszne, w sieci już panuje spore zamieszanie wokół tej niecodziennej kolekcji. O efektach współpracy przekonamy się już niebawem – oficjalna sprzedaż MoonSwatchy ruszy 26 marca w sklepach Swatch w 23 krajach na całym świecie. 

PS
W kampanii promującej legendarny zegarek OMEGA Speedmaster wystąpił aktor George Clooney, który od wielu lat jest ambasadorem i fanem marki OMEGA.