Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Fundacja GOPR z kampanią 1%

Wystartowała kampania „Czy możemy liczyć na ciebie?” wspierająca Fundację GOPR w pozyskiwaniu 1% podatku.
O autorze
1 min czytania 2022-03-29

Nikomu, kto chodzi w góry, nie trzeba mówić, jak ważna jest praca ratowników oraz tego, że zawsze, bez względu na porę dnia i nocy, możemy liczyć na ich pomoc. A czy jest potrzebna? Na to odpowiadają statystyki. Co roku liczba wypadków w górach rośnie od ok. 9% nawet do 20%, a w 2021 roku osiągnęła liczbę 2494.

A czy możemy liczyć na Ciebie?

To kluczowe pytanie kampanii realizowanej przez krakowską agencję mediowo-kreatywną BeDigital. Niewiele osób zdaje sobie sprawę, że 90% ratowników to ochotnicy, którzy poświęcają nam nie tylko swój wolny czas, ale również środki. Dlatego kolejne spoty prezentują nie tylko sceny z akcji ratowniczych, ale również to, jak wiele specjalistycznego sprzętu jest potrzebne do ratowania ludzkiego życia. To właśnie na jego zakup potrzebne są środki, które pochodzą z 1% naszego podatku.

Aby wesprzeć Fundację GOPR, wypełniając PIT w tym roku, wystarczy wpisać nr KRS 0000607021.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania obejmuje media społecznościowe, YouTube, serwisy i prasę o tematyce górskiej, radio i serwisy streamingowe. Agencja BeDigital odpowiada za kreację i zakup mediów. Spoty zostały wyprodukowane we współpracy z domem produkcyjnym Hi!Stories.

Słuchaj podcastu NowyMarketing