Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

David Hasselhoff w nowej roli ratuje żółwie morskie

Marka SodaStream, świętując w kwietniu „Miesiąc Ziemi", postawiła sobie za cel uratowanie miliona morskich żółwi, a pomóc ma jej w tym najpopularniejszy amerykański ratownik – David Hasselhoff znany z serialu „Słoneczny patrol",
O autorze
2 min czytania 2022-04-07

SodaStream rozpoczyna kampanię z okazji tegorocznego Dnia Ziemi. Marka wyemitowała klip, w którym słynny ratownik ponownie, z zapałem i w nieco przerysowany sposób, ratuje potrzebujących. Tym razem nie są to pechowi plażowicze, a zagrożone wyginięciem żółwie morskie.

Zabawna reklama ma za zadanie zwrócić uwagę na poważny problem – zanieczyszczenie mórz i oceanów, a co za tym idzie – zachwianie ekosystemów i śmierć morskich stworzeń. SodaStream łącząc siły razem z SeeTurles.org – organizacją pozarządową, która działa na rzecz ochrony żółwi na całym świecie zobowiązuje się do uratowania jednego małego żółwia morskiego za każdy ekspres do gazowania wody SodaStream sprzedany na całym świecie w kwietniu 2022 roku.

Ekologiczne DNA

Nie od dziś SodaStream działa na rzecz ochrony środowiska. W DNA marki wpisana jest misja polegająca na zmniejszaniu ilości plastikowych odpadów jednorazowego użytku. Nawiązanie współpracy z organizacją SeeTurtes.org jest więc naturalną kontynuacją dotychczasowych działań.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
Czujemy ogromną odpowiedzialność za naszą planetę, dlatego wciąż szukamy sposobów, aby ją chronić. W tym roku zrobiliśmy kolejny krok w tym kierunku, organizując największą jak dotąd kampanię z okazji Dnia Ziemi, która będzie trwała przez cały kwiecień, więc w SodaStream obchodzimy „Miesiąc Ziemi”. Dzięki tej inicjatywie angażujemy ludzi nie tylko w oczyszczanie oceanów z plastikowych odpadów jednorazowego użytku, ale także dajemy im możliwość ratowania zagrożonych żółwi morskich na całym świecie – tłumaczy Karin Schifter-Maor, globalny CMO SodaStream.

Ramię w ramię z Davidem

Wybór ambasadora kampanii był nieprzypadkowy. David Hasselhoff ma doświadczenie w ratowaniu potrzebujących na małym ekranie. W prawdziwym życiu los zwierząt i ukochanych plaż też nie jest mu obojętny.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Jestem zaszczycony możliwością współpracy z SodaStream. To projekt, który zwraca uwagę na zanieczyszczenie środowiska wodnego i plaż oraz wynikających z tego zagrożeń dla morskiej fauny. To jest sprawa, w którą głęboko wierzę. Mam nadzieję, że zwrócimy światową uwagę na tę ważną kwestię. Cieszę się, że mogę być częścią tej wspaniałej inicjatywy – skomentował David Hasselhoff. – Każdy z nas musi zrobić to, co do niego należy, aby przyczynić się do zrównoważonego rozwoju świata. Milczenie nie jest rozwiązaniem – dodał.
NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Aby mieć pewność, że pomoc żółwiom morskim zostanie udzielona w profesjonalny sposób, SodaStream połączyła siły z organizacją SeeTurtles.org.

Jesteśmy zachwyceni współpracą z SodaStream w zakresie ratowania małych żółwi morskich na całym świecie i zmniejszenia ilości odpadów plastikowych – Współpraca z SodaStream oznacza ogromne wsparcie dla naszej działalności. Fundusze przekazane przez naszego partnera wspomogą lokalne programy ochrony na ponad 20 kluczowych plażach lęgowych w 16 krajach – powiedział Brad Nahill, dyrektor generalny SeeTurtles.org

Wszystkie ręce na pokład

SodaStream podtrzymuje swoje zobowiązanie z poprzedniego Dnia Ziemi, aby do 2025 roku wyeliminować 78 miliardów plastikowych butelek jednorazowego użytku z pomocą jej użytkowników.

Aby dodatkowo wesprzeć tę szeroko zakrojoną kampanię, SodaStream razem z Davidem Hasselhoffem uruchomiła jedyne w swoim rodzaju doświadczenie AR, dzięki któremu każdy będzie mógł poczuć przyjemność ratowania morskiego żółwiątka. Marka ma nadzieje, że satysfakcja płynąca z pomagania w wirtualnym świecie zmotywuje do pomocy w tym realnym – a sposób jest prosty i nie wymaga nawet wyjścia z domu! Wystarczy zmienić sposób picia wody gazowanej.

Ponadto SodaStream zachęca swoich pracowników na całym świecie do dalszego zaangażowania na rzecz naszej planety poprzez stwarzanie możliwości wolontariatu, edukacji, a także promując zrównoważone wartości wśród młodszych pokoleń.