YOPE jednym z pierwszych klientów nowej agencji LEPONT

Do nowo powstałej agencji LEPONT, założonej przez Kamilę Kończak i Łukasza Szczybelskiego, dołącza marka kosmetyczna YOPE. Zespół LEPONT jest odpowiedzialny za kompleksową obsługę mediowo-PRową oraz działania w zakresie influencer marketingu.
O autorze
1 min czytania 2022-04-05

LEPONT, jako agencja łącząca kompetencje kreatywne, consultingowe, mediowe i wizerunkowe, odpowiada za kompleksową obsługę marki YOPE w ścisłej współpracy z działem marketingu firmy. Zadaniem zespołu agencji będzie opracowywanie strategii komunikacji PR dla kluczowych w danym okresie linii produktowych, media relacje, działania influencerskie oraz bieżące wsparcie marki w kampaniach PR i projektach specjalnych.

Nawiązanie współpracy z marką YOPE jest dla nas, jako nowej agencji na rynku, dużym wyróżnieniem, ale i świetnym początkiem do rozwoju działu beauty w LEPONT. Naszym celem jest tworzenie kreatywnych rozwiązań komunikacyjnych dla YOPE i ich efektywne wdrażanie – mówi Kamila Kończak, managing director LEPONT.

Karolina Kuklińska, CEO & Co-Owner YOPE dodaje:

Nasza firma bardzo dynamicznie się rozwija. Rozwój jest dla YOPE elementarną częścią prowadzenia świadomego biznesu, dlatego też zdecydowaliśmy się na stałą współpracę i obsługę agencyjną przez Lepont – wybraliśmy nową agencję na rynku, która w naszym poczuciu stworzy dla nas nową jakość i zadba kompleksowo o potrzeby komunikacyjne YOPE. Przed nami rok pełen wyzwań i ekscytujących nowych projektów, cieszę się że mamy do nich odpowiedniego partnera.
LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za koordynację współpracy z klientem odpowiada Monika Marszałek, head of communication w LEPONT,  wcześniej zatrudniona m.in.  w strukturach adidas group, prowadząc komunikację marki Reebok na rynkach EE.

Współpraca agencji z marką YOPE jest wynikiem wygranego zapytania ofertowego. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się