30 lat temu nowo otwarta warszawska restauracja McDonald’s sprzedała burgera pierwszemu klientowi w Polsce. Kto był tym szczęśliwcem? Przez cały luty DDB Warszawa razem z McDonald’s Polska poszukiwała klienta numer 1. Teaser kampanii obejmował działania w social mediach, reklamę zewnętrzną oraz prasową. Zgłosiło się 1521 klientów i każdy z nich twierdził, że był tym pierwszym. Kto miał rację? Każdy z nich! Bo dla McDonald’s wszyscy są numerem jeden!
Wyjątkowych klientów McDonald’s docenia w wyjątkowy sposób. Sieć restauracji wprowadza program lojalnościowy i nagradza punktami. Innowacyjne działanie inicjuje kampania przygotowana przez team DDB Warszawa. Film w reżyserii Szymona Pawlika pokazuje klienta, który po wejściu do restauracji zamienia się w gwiazdę. Bo dzięki MojeM Nagrody może poczuć się wyjątkowo. Jak numer jeden.
Zobacz również
Kampania obejmuje spot teaserowy „Pierwszy Klient” i spot główny „Tutaj jesteś numerem 1”. Obydwa emitowane są w internecie i telewizji.
![Czy fundacja „Dzieci Są z Nami” oswaja sharenting? [OPINIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/07/dzieci-sa-z-nami-opinie-1-142x0-c-default.jpg)
Czy fundacja „Dzieci Są z Nami” oswaja sharenting? [OPINIE]