Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Nowa komunikacja na Planecie Warka

Rok 2022 to nowe otwarcie dla marki Warka. Od teraz cała rodzina wareckich produktów będzie komunikowana wspólnie, udowadniając, że na Planecie Warka każdy odkryje rozrywkową stronę swojej natury. Na półkach pojawiły się też produkty w nowych opakowaniach, spójnych dla całej rodziny Warki.
O autorze
1 min czytania 2022-04-06

Na Planecie Warka uruchamia się nasza wyluzowana, skora do żartów strona. Warka rozumie, że w świecie, któremu prezentujemy głównie swoją poważną, odpowiedzialną odsłonę, wszyscy potrzebujemy chwil, w których możemy swobodnie się pośmiać, bo tylko wtedy będziemy w pełni czuć się sobą. To dlatego marka zachęca, by korzystać z okazji, w których pozwalamy dojść do głosu wyluzowanej i skorej do żartów stronie natury, która tkwi w każdym z nas. Podejście to stało się osią serii spotów prezentujących nową Planetę Warka.

4 kwietnia w telewizji i internecie pojawiła się pierwsza wspólna reklama całej Planety Warka, do której dołączyła właśnie Warka Radler. Uspójnione zostały także pozostałe kreacje przygotowywane do digitalu. Dodatkowo, ujednolicono opakowania Warki Radler. Zostały one przygotowane w taki sposób, aby konsument nie miał problemu z rozróżnieniem poszczególnych wariantów Warki, zapewniając przy tym ich lepszą widoczność w punktach sprzedaży.

Zaczynamy zupełnie nowy rozdział w epickiej historii Planety Warka – tłumaczy Marcin Drożyński, senior brand manager Warki. – Stworzyliśmy jedną, spójną rodzinę Warki, w której każdy znajdzie coś dla siebie. W rodzinie Warki mamy teraz piwo dla każdego i na każdą okazję – orzeźwiającego lagera Warka Jasne Pełne, wyjątkową dwu-słodową Warkę Strong, cały szereg smakowych piw Warka Radler 3,5% oraz soczyście owocową, bezalkoholową Warkę Radler 0,0% w wielu smakach. Wierzymy, że podjęte działania pozwalają nam budować spójną, parasolową tożsamość marki – dodaje Drożyński.

Produkty z rodziny Warki otrzymają szeroko zakrojone wsparcie marketingowe. Za kreację oraz komunikację ATL odpowiada 2012 Agency. Kampanie dla Warki planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Działania PR prowadzi agencja HOPE.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj