Żaneta Szysz szefową działu Business Development w Mindshare Polska

Żaneta Szysz stanęła na czele działu Business Development w agencji mediowej Mindshare Polska. Nową rolę pełni od marca 2022 r.
O autorze
1 min czytania 2022-04-06

Żaneta Szysz z Mindshare Polska związana jest od 2016 r. Początkowo zajmowała stanowisko Media Manager, odpowiadając za kategorie food i refreshments koncernu Unilever, a następnie, od kwietnia 2017, za jego całościową strategię. W 2018 roku awansowała na dyrektora w pionie Client Leadership, gdzie wraz z 30-osobowym zespołem, zajmowała się realizacją działań komunikacyjnych dla wszystkich marek należących do Unilevera.

Stając na czele pionu Business Development będzie odpowiedzialna za wzmacnianie kompetencji strategicznych zespołów odpowiedzialnych za obsługę klienta, działania związane z pozyskiwaniem nowych biznesów oraz pozycjonowanie i komunikację zewnętrzną firmy.

„Good Growth” – globalna strategia Mindshare, która ma inspirować i wyznaczać nowe kierunki rozwoju marek, to także zmiany wewnątrz naszej agencji. Zespół Business Development zyskuje liderkę, która niejednokrotnie wykazała się znakomitymi umiejętnościami strategicznymi, negocjacyjnymi, a także związanymi z zarządzaniem zespołem. Jestem przekonany, że Żaneta świetnie odnajdzie się w nowej roli, a klienci i zespół docenią jej kompetencje oraz prowadzone przez nią transformacje procesów strategicznych w naszej firmie – mówi Adrian Kawecki, CEO Mindshare Polska.
LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj