Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Cinematic Resident Evil: Village autorstwa Platige Image z nominacją do 26. edycji Webby Awards

Produkcja została nominowana w kategorii: Video. Oznacza to, że animacja została wyróżniona jako jeden z pięciu najlepszych projektów na świecie w swoich kategoriach i znajduje się wśród 12 proc. z ponad 14 000 najciekawszych prac pochodzących z całego świata.
O autorze
1 min czytania 2022-04-07

Resident Evil: Village miał premierę 1 maja 2021 roku i praktycznie natychmiast przykuł uwagę widzów swoją niestandardową formą. Animacja stanowiła filmowy wstęp, a zarazem zakończenie gry z serii Resident Evil. Dzięki zaufaniu i otwartości klienta Platige Image stworzył projekt całkowicie od podstaw. Studio odpowiadało za realizację wszystkich etapów, począwszy od wstępnej koncepcji, scenariusza, poprzez projekt postaci, oprawę graficzną oraz animację. Warstwa dźwiękowa również była dziełem jednego z działów studia – Platige Sound.

Cinematik został stworzony z wykorzystaniem konwencji mrocznej baśni, jako metafory wydarzeń w grze. Jakub Jabłoński, reżyser i dyrektor artystyczny projektu, napisał historię o zagubionej w lesie dziewczynce i stworzył unikatowy świat pełen magicznych stworzeń oraz bajkowych lokacji, utrzymany w stylistyce papier mârché i wycinanek. Każda postać w filmie stanowi oryginalną kreację reżysera i jest baśniowym alter ego bohaterów Resident Evil: Village

Już sama nominacja projektu Platige Image jest dużym sukcesem dla studia. Obie nagrody są międzynarodowymi wyróżnieniami, przyznawanymi za najlepsze prace w Internecie. Webby Awards, nazywane „Internetowymi Oscarami” – to powołane przez Międzynarodową Akademię Sztuki Cyfrowej i Nauki (IADAS) – nagrody przyznawane od 1996 roku. Ich celem jest uhonorowanie działań przyczyniających się do kreatywnego i profesjonalnego rozwoju Internetu oraz mediów interaktywnych. W zeszłorocznej edycji w głosowaniu oddano ponad 3 miliony głosów z ponad 230 krajów na całym świecie, a stronę odwiedziło ponad 5 milionów osób.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Na autorski projekt Platige Image można głosować już od 5 kwietnia, do 21 kwietnia, na stronie: vote.webbyawards.com/PublicVoting#/2022/video/general-video/trailer

Słuchaj podcastu NowyMarketing