Reckitt wraz z marką Durex przełamuje kolejne tabu w kampanii lubrykantów

Firma Reckitt w najnowszej kampanii dedykowanej żelom intymnym Durex Naturals, stawia na walkę ze stygmatyzującą oceną postrzegania osób używających lubrykantów. Ideą kampanii jest zachęcenie kobiet do zadbania o własny komfort i zwiększenie przyjemności jaką czerpią z seksu.
O autorze
2 min czytania 2022-04-19

Utarte stereotypy = strach przed lubrykantami

Według stereotypowych, obiegowych opinii lubrykanty stosuje się tylko w skrajnych przypadkach takich jak ciężka choroba czy menopauza. To błędne przekonanie powstrzymuje kobiety przed sięganiem po nie, a może dotyczyć każdej kobiety, ponieważ suchość pochwy to powszechne i naturalne zjawisko.

Suchość pochwy może odczuwać każda kobieta, co wynika z ludzkiej fizjologii. Wpływ na to ma m.in. zmieniający się poziom hormonów, styl życia, lęki i stres, czy zażywane leki. Nawet przez ⅔ cyklu kobieta może nie być optymalnie nawilżona w okolicach intymnych, co bezpośrednio rzutuje na jakość życia seksualnego i odczuwaną przyjemność. Potwierdzają to badania, które mówią, że aż ¾ kobiet zetknęło się z uczuciem dyskomfortu właśnie z powodu suchości*.

Badania nie kłamią

Istnieją skuteczne rozwiązania, po których sięganie nie powinno być powodem do wstydu. Mowa o lubrykantach, czyli produktach, których główną funkcją jest nawilżanie okolic intymnych. Uławiają one zbliżenie, zmniejszają tarcie oraz nieprzyjemne doznania, zwiększając tym samym przyjemność z seksu. Potwierdzają to same kobiety – aż 9 na 10 konsumentek biorących udział w badaniu Durex przyznało, że seks z lubrykantem jest lepszy**.

W Reckitt mocno wierzymy, że marki poprzez swoje działania komunikacyjne wpływają na zmiany społeczne. Tę moc wykorzystujemy zawsze w słusznej sprawie. Wraz z Durexem przełamujemy tabu i obalamy mity dotyczące seksu, bo wysoka jakość życia seksualnego jest prawem każdego człowieka. Nie ma tu miejsca na wstyd, skrępowanie i stygmatyzację. Właśnie z tym ostatnim rozprawiamy się w najnowszej kampanii lubrykantów pod hasłem „To naturalne”. Zależy nam na tym, by kobiety nie były już ograniczane utartymi, mylnymi przekonaniami i mogły swobodnie sięgać po produkty wtedy, kiedy ich ciało daje im znak, że tego potrzebuje – podkreśla Inga Songin, marketing director Poland & EE, Reckitt.
LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Lubrykanty? „To naturalne!”

Wiedząc już, że żele intymne mogą być stosowane przez wszystkie kobiety, w każdym wieku i o każdej porze, warto powiedzieć jeszcze o tym, jaki powinien to być produkt. A więc przede wszystkim taki, który będzie współgrał z ciałem – jego zawartością będą składniki w 100% pochodzenia naturalnego, bazą – woda. Dodatkowo można stosować je z prezerwatywami Durex, by zachować zarówno przyjemność jak i bezpieczeństwo.

Lepszy seks jest na wyciągnięcie ręki – dosłownie. Wystarczy odrzucić stereotypy i zaopatrzyć się w odpowiedni/ właściwy żel intymny, taki jak ten z linii Durex Naturals. Słuchajmy swojego ciała i odpowiadajmy na jego potrzeby. Bez niepotrzebnego wstydu i skrępowania, bo… to naturalne!

Słuchaj podcastu NowyMarketing

 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

* Freuds, Durex Naturals, Opinium Research, 2019

** Jozkowski ET AL., J SEX MED., 2013;10:484-492