„Ręczna robota” Ryszarda Ćwirleja w kolekcji „ŠKODA. Wiesz co dobre!”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„Ręczna robota” Ryszarda Ćwirleja w kolekcji „ŠKODA. Wiesz co dobre!”

Czytelnicy wybrali w kategorii „Trup w bagażniku, czyli najlepszy kryminał” propozycję „Ręczna robota” Ryszarda Ćwirleja . Książka zostanie nagrana i jako audiobook trafi do sprzedaży już w październiku.

W ramach kampanii „Czytam, bo wiem co dobre!” ŠKODA zaprasza użytkowników lubimyczytać.pl do wybrania sześciu książek, które stworzą unikalną kolekcję audiobooków. Dzięki sponsoringowi Škody audiobooki będą sprzedawane nawet z 50% rabatem. Dodatkową atrakcją akcji jest cykliczny konkurs na najlepszą recenzję, w którym można wygrać wartościowe nagrody.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

„Ręczna robota” to barwna, a jednocześnie realistyczna historia kryminalna. Pokazuje świat PRL-u, który z dzisiejszej perspektywy wydaje się fantazją szaleńca. Fantazją, która mimo szarej, smętnej atmosfery bezradności zaskakuje humorem i obrazem jakby cieplejszych niż dziś więzi między ludźmi. Książka w ciągu miesiąca zdobyła łącznie 5589 głosów!

1 września rozpoczął się kolejny etap zabawy – głosowanie w kategorii „Kierunkowskazy, czyli książki które wyznaczają wartości”. Wśród dwudziestu zaproponowanych tytułów znalazły się m.in. „Miasto ślepców” José Saramago, „Nowy wspaniały świat” Aldousa Huxleya, „Stowarzyszenie umarłych poetów” Nancy H. Kleinbaum czy „Drugie życie” Philippe Pozzo di Borgo – książka, na podstawie której nakręcono kasowy film „Nietykalni”. Pełna lista tytułów dostępna jest na stronie plebiscytu: www.lubimyczytac.pl/skodawieszcodobre.

Kampania „ŠKODA. Czytam, bo wiem co dobre!” potrwa do końca stycznia 2013 roku. Co miesiąc czytelnicy wybiorą jeden tytuł, który zostanie następnie wydany w formie audio. Kolekcja audiobooków będąca zwieńczeniem akcji, trafi do sprzedaży w najlepszych sklepach internetowych. Produkcją i dystrybucją nagrań zajmie się Audioteka.pl.

Pomysł i opracowanie projektu – lubimyczytać.pl, koordynacja – agencja Change Integrated i dom mediowy MediaCom, produkcja audiobooków – Audioteka.pl, kreacje graficzne – GoldenSubmarine.

Zapraszamy na www.lubimyczytac.pl/skodawieszcodobre 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij