TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

iPresso pomaga rozwijać multichannel – Beacony i Proximity Marketing w Riccardo

Zintegrowane systemy iPresso i RTB Tracker zostaną wykorzystane przy wdrożeniu technologii Beacon i Proximity Marketing, czyli rozwoju multichannel w Riccardo – sieci sklepów z markową odzieżą i obuwiem.
O autorze
1 min czytania 2014-08-27

iPresso Enterprise umożliwi m.in. pozyskiwanie nowych kontaktów oraz proces Lead Nurturing, a w połączeniu z RTB Tracker, podążanie za potencjalnym klientem z indywidualnie dopasowaną reklamą.

Wdrażane rozwiązania będą wspierały sklepy zarządzane przez Riccardo zarówno w trybie on-line, jak i off-line i mają na celu zintensyfikowanie sprzedaży mobilnej oraz komunikacji z klientem w tych kanałach.

Rozwiązania Marketing Automation oraz programmatic buying zostaną uzupełnione o Proximity Marketing, który polega na bezprzewodowej dystrybucji elektronicznych treści promocyjnych, takich jak kupony zniżkowe, pliki audio i video, opisy produktów i inne materiały reklamowe. Informacje te przekazywane są na urządzenia mobilne – smartfony czy tablety – znajdujące się w danej lokalizacji.

Istotnym czynnikiem digitalizacji działań będzie pozyskiwanie nowych leadów (kontaktów) oraz proces lead nurturingu. Działania te, wspierane przez zintegrowany z iPresso Enterprise system programmatic buying RTB Tracker, umożliwią indywidualne dopasowanie reklam w Internecie i komunikację nie tylko na własnych stronach internetowych, ale wszędzie tam, gdzie będzie poruszać się potencjalny klient.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Niezwykle cieszymy się na tę współpracę. Zastosowane zostanie najnowocześniejsze połączenie Proximity Marketing i technologii Beacon, z wykorzystaniem aplikacji mobilnej Riccardo. Oznacza to, że wchodząc do sklepów Klient będzie mógł od razu otrzymać na smartfonie powiadomienie o tym gdzie znajdzie produkt, którym interesował się wcześniej w Internecie, jego opis czy indywidualną ofertę. A to wszystko na podstawie obserwacji wcześniejszych zakupów i preferencji, prowadzonych przez nasze systemy  automatyzacji marketingu, w tym lead nurturing – wyjaśnia Michał Wojciechowski, CEO w iPresso.pl

– Platforma oparta o Beacony daje naszym punktom sprzedaży bezpośrednią możliwość łączenia się z naszymi klientami w sposób ekscytujący i angażujący. Ten nowy zestaw możliwości pozwoli nam na interakcję z naszymi użytkownikami w czasie rzeczywistym. Będziemy mogli przekazać istotne treści oferty w sposób spersonalizowany w 3 kanałach: offline, online i kanale mobilnym – mówi Grzegorz Trzeciak z Riccardo.pl

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Digitalizacja działań i pierwsze pilotażowe wdrożenie zintegrowanych platform marketing automation  oraz programmatic buying prowadzone jest aktualnie w salonie Riccardo we wrocławskiej Galerii Renoma. Obecnie trwają testy wewnętrzne tej nowatorskiej technologii.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Więcej informacji o innych rozwiązaniach iPresso można znaleźć na stronie.