Jameson, marka irlandzkiej whiskey, za którą w Polsce odpowiada firma Wyborowa S.A, zrealizowała kampanię pod hasłem „Szukaj swoich”. Za pomysł i realizację odpowiadała agencja MullenLowe Warsaw. Nowa komunikacja marki wystartowała na naszym rynku w listopadzie zeszłego roku. Teraz polską kampanię zdecydowały się zaadaptować na swoje rynki działy marketingu marki z Czech oraz Rumunii.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Cieszymy się, że nasza praca została doceniona zagranicą. To pokazuje, że dobra idea ma siłę oddziaływania, która wykracza daleko poza lokalny rynek – mówi Marcin Nowak, dyrektor kreatywny MullenLowe Warsaw.
W Polsce kampania odbywała się głównie w kanałach digital ze względu na krajowe ograniczenia reklamy alkoholu. W Czechach i Rumunii spoty video będą emitowane również w telewizji.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024