Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Kampania społeczna, która zwraca uwagę na bezpieczeństwo rodziców z dziećmi w wózkach

Fundacja „Rodzic w mieście” oraz agencja Isobar (z grupy dentsu Polska) ruszają z kampanią społeczną, mającą zwrócić uwagę na problem bezpieczeństwa najmłodszych uczestników ruchu. Ma w tym pomóc prototyp dziecięcego wózka przyszłości, zaprojektowanego specjalnie na tę okazję.
O autorze
1 min czytania 2022-04-27
W naszych miastach stale rośnie liczba uczestników ruchu, także na chodnikach. Rowerzyści, osoby przemieszczające się na hulajnogach, rolkarze, biegacze. A wśród nich rodzice i maluchy w wózkach. Często dochodzi do kolizji, przypadkowych zderzeń, które mogą wpływać na bezpieczeństwo nasze i naszych dzieci. Dlatego musimy dbać o siebie nawzajem i szczególnie uważać tam, gdzie nasze drogi się spotykają – mówi Agnieszka Krzyżak-Pitura, prezeska Fundacji Rodzic w mieście.

Odpowiedzią na ten problem jest koncepcja zakładająca stworzenie prototypu dziecięcego wózka przyszłości „naszpikowanego” technologią. Korzystając z wiedzy technologicznej, agencja Isobar (dentsu Polska) oraz producent wózków ibebe zaprezentowali prototyp wózka, wyposażony w czujniki ultradźwiękowe, które są w stanie wykryć zbliżający się pojazd w martwym polu.

Zamontowaliśmy w wózku mechanizm „hill hold control”, który zatrzymuje wózek, gdy zacznie staczać się z górki. To również zainstalowane czujniki wykrywające ruch przed wózkiem i w razie zagrożenia zatrzymujące go – tłumaczy Anna Nowak, creative technology manager, Isobar (dentsu Polska).
LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Apel do uczestników ruchu czy zaprojektowanie dziecięcego wózka przyszłości to nie wszystko. W ramach kampanii przeprowadzono badanie dotyczące poczucia bezpieczeństwa wśród rodziców. Wyniki wskazują jednoznacznie – wciąż jest wiele do zrobienia w kwestii wzmocnienia poczucia bezpieczeństwa wśród rodziców: jedynie 47% rodziców zadeklarowało, że czuje się bezpiecznie, przechodząc z dzieckiem przez przejście dla pieszych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W przeprowadzonym badaniu rodzice zostali zapytani także o to, jak dbają o bezpieczeństwo dzieci. Badani wśród najczęściej wykorzystywanych rozwiązań wskazywali foteliki najwyższej jakości (64% respondentów) oraz akcesoria zabezpieczające przestrzeń domową (63%).

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
Wśród tych odpowiedzi nisko uplasowało się wykorzystanie innowacyjnych technologii, takich jak elektroniczna niania czy aplikacje dla rodziców (21% respondentów). Gdy zapytaliśmy natomiast, co wpływa na wybór wózka dla dzieci, tylko 12% rodziców odpowiedziało, że wyposażenie w innowacyjne rozwiązania technologiczne. Prawdopodobnie trudno nam sobie wyobrazić, jak taki ulepszony technologicznie wózek miałby wyglądać i w jaki sposób mógłby polepszyć bezpieczeństwo. Organizowana przez nas kampania ma za zadanie zwrócić uwagę na aspekt, który w ostatnim czasie znaczącą ustępował miejsca designowi – wskazuje Anna Nowak, creative technology manager, Isobar (dentsu Polska).

Za koncepcję, kreację i egzekucję kampanii odpowiedzialna jest agencja Isobar (z grupy dentsu Polska).