Stworzona w stylistyce dokumentu reklama telewizyjna oraz zdjęcia zrealizowane w ramach kampanii, przedstawiają kluczowe postaci z europejskiej sceny streetwear: polskiego rapera Żabsona, niemiecko-hiszpańskiego aktora i wokalistę Arona Pipera, włoską piosenkarkę Yendry, pochodzącego z Francji muzyka o pseudonimie Chilla i podbijającą media społecznościowe grupę taneczną Let It Happen. Każde z nich wnosi do kampanii dawkę unikatowego stylu i swoją interpretację mody ulicznej – wszystko to odzwierciedla różnorodną i barwną naturę społeczności streetwear w Europie.
Sednem kampanii Daj się zauważyć jest ukazanie różnorodnego wymiaru streetwearu. Indywidualny styl występujących w niej talentów udowadnia, że moda uliczna na całym kontynencie może prezentować się zupełnie inaczej. W Zalando wierzymy, że nasz szeroki asortyment daje ludziom szansę na eksperymentowanie i wyrażanie siebie. Ta kampania ma to podkreślać i wyzwolić poczucie wpływu, jaki każde z nas ma na kulturę streetwearu – mówi Marius Brintrup, head of buying men shoes and accessories w Zalando.
Zobacz również
Od 1 maja w całej Polsce pojawiły się materiały outdoorowe przedstawiające zdjęcia autorstwa fotografa Bartka Wieczorka. Sesja została zrealizowana w charakterystycznych punktach na mapie Warszawy, dzięki czemu udało się oddać wyjątkowość miasta i tym samym zaprezentować na jego tle dostępne na platformie rzeczy z sekcji streetwear.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Co również istotne, Zalando nadal będzie relacjonować nowości ze świata społeczności streetwear na łamach cyfrowego magazynu Zalando Street. W każdym numerze zaproszeni goście dzielą się osobistymi historiami związanymi z byciem częścią kultury streetwear.
Najnowszy numer skupia się na scenie muzycznej w Holandii. Przedstawia wschodzącą gwiazdę muzyki, pochodzącą z Amsterdamu artystkę RIMON i bada bogatą różnorodność kulturową, która inspiruje kolejne pokolenie producentów, DJ-ów i artystów.