Mlekpol rozpoczął drugi rok współpracy z agencjami Change Serviceplan i Media Republic

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Mlekpol rozpoczął drugi rok współpracy z agencjami Change Serviceplan i Media Republic

Change Serviceplan i Media Republic należące do Group One po raz drugi wspólnie wygrały konkurs Spółdzielni Mleczarskiej „Mlekpol” na realizację nowej kampanii Maślanki Mrągowskiej.

Kampania Maślanki Mrągowskiej oparta o ideę „Pysznie i zdrowo” składa się z 5 nowych cykli, w nowej odświeżonej formule ruszyła w maju. Inspiruje kulinarnie, zachęca do gotowania z produktów, które mamy pod ręką, aby przy niewielkim wysiłku było pysznie, smacznie i zdrowo.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W ramach kampanii powstały materiały video, kampania w social mediach, kampania banerowa, dodatkowe aktywacje oraz współpraca z Influencerami, a sercem działań reklamowych będzie serwis maslankamragowska.pl.

Za strategię i kreację odpowiedzialna jest agencja Change Serviceplan (Group One), zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Republic (Group One), za produkcję materiałów video dom produkcyjny Neverest Warsaw.

Change Serviceplan i Media Republic współpracują z Mlekpolem już trzeci rok a portfolio współpracy obejmuje już 3 produkty – serki Łaciate, Śmietany Łaciate i Maślanka Mrągowska.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij