Magdalena Górnicka dołącza do faceADDICTED

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Magdalena Górnicka dołącza do faceADDICTED

Magdalena Górnicka wzmocniła szeregi agencji innowacji i interakcji – faceADDICTED na stanowisku Community Managera.

Magdalena we wrocławskiej agencji Publicon zajmowała się kompleksową obsługą marek w mediach społecznościowych. Współtworzyła od samego początku cykl konferencji – Social Media Day Poland, które wpisały się na stałe od kalendarza wydarzeń branży interaktywnej w Polsce.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Jedyna w Polsce Obamolożka – badaczka wizerunku Baracka Obamy oraz wykorzystania przez niego nowych mediów w komunikacji politycznej. Absolwentka Dziennikarstwa i Public Relations oraz Stosunków Międzynarodowych na Uniwersytecie Wrocławskim. Badaniu wizerunku 44–ego Prezydenta USA poświęciła ostatnie cztery lata i trzy prace dyplomowe. Współpracuje przy Geek Girls Carrots – inicjatywie dla kobiet z branży IT i interaktywnej.

W faceADDICTED Magdalena odpowiada za bezpośrednią obsługę klientów i zarządzanie społecznościami oraz działania wspierające wizerunek Klientów faceADDICTED w blogosferze. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij