Współpraca pomiędzy BSH a NAV agency została zawiązana na podstawie przetargu wygranego agencję jesienią 2021 roku. Pierwsze trzy aktywacje loteryjne, prowadzone przez agencję wystartowały już w pierwszym kwartale tego roku.
Cieszymy się, że tak duża firma jak BSH zaufała nam i powierzyła zadania związane z prowadzeniem działań marketingowych i loteryjnych. Dotychczasowe portfolio, bogate w aktywacje loteryjne, dobre opinie na rynku oraz odpowiedni stosunek jakości do ceny pozwoliło nam zdobyć przewagę i wygrać przetarg – mówi Tomasz Seremet, activation manager w NAV agency.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024