Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

NAV agency wygrywa przetarg na obsługę aktywacji loteryjnych BSH

Agencja kreatywna NAV agency poszerzyła swoje portfolio klientów o BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego sp. z o.o. (Siemens, Bosch). Odpowiadać będzie za kompleksową obsługę wszystkich aktywacji loteryjnych, które będą organizowane przez największego producenta sprzętu AGD w Europie.
O autorze
0 min czytania 2022-05-10

Współpraca pomiędzy BSH a NAV agency została zawiązana na podstawie przetargu wygranego agencję jesienią 2021 roku. Pierwsze trzy aktywacje loteryjne, prowadzone przez agencję wystartowały już w pierwszym kwartale tego roku.

Cieszymy się, że tak duża firma jak BSH zaufała nam i powierzyła zadania związane z prowadzeniem działań marketingowych i loteryjnych. Dotychczasowe portfolio, bogate w aktywacje loteryjne, dobre opinie na rynku oraz odpowiedni stosunek jakości do ceny pozwoliło nam zdobyć przewagę i wygrać przetarg – mówi Tomasz Seremet, activation manager w NAV agency.