Ekipa Internaziomali promuje perfumy Paco Rabanne

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Ekipa Internaziomali promuje perfumy Paco Rabanne

Wystartowały działania promujące nowe męskie perfumy, 1 Million Elixir od Paco Rabanne (Sirowa Poland). Zapach promują influencerzy z ekipy Internaziomali.

1 Million Elixir to nowy zapach z męskiej linii 1 Million od Paco Rabanne autorstwa Christophe'a Raynauda oraz Quentina Bischa. Oryginalny flakon 1 MILLION ukazany został w nowej odsłonie. Na legendarnej złotej sztabce widnieje teraz czarny trójkąt – śmiały i wyrafinowany symbol nowej mocy. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W kampanię perfum na rynku polskim zaangażowana jest ekipa Internaziomali, czyli Żabson, Lila i Maja Janowskie, DJ Mattz, Alex i Waima. Działania skupiają się na mediach społecznościowych, z myślą o których powstała sesja zdjęciowa i specjalne video.

Działania są kontynuacją i kolejną odsłoną grudniowej kampanii, w której uczestniczyli Żabson i Lila. Teraz w promocję 1 Million została zaangażowana cała ekipa.

 
 
 
Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez LILA JANOWSKA (@lilajanowska)

Kampanię na rynku polskim przygotowały agencje Publicis Groupe. Za współpracę z influencerami i koncepcję kreatywną odpowiada digitalowo-contentowa agencja LiquidThread, za strategiczne planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Starcom. Sesję zdjęciową wyprodukował Paradox Media.  

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij