Panel IAA POWER HOUR – wszystko co najważniejsze o influencer marketingu

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Panel IAA POWER HOUR – wszystko co najważniejsze o influencer marketingu

W środę 18 maja o godzinie 15.30 IAA odbędzie się kolejna odsłona cyklu paneli interaktywnych – IAA POWER HOUR. Podczas spotkania zaproszeni goście – uczestnicy procesu komunikacji, znający temat z różnych stron – dostarczą pigułkę najbardziej aktualnej wiedzy na temat influencer marketingu.

 Swoją wiedzą, perspektywą i inspiracjami podzielą się:

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- Iwona Piwek, YouTube sales head, Google Poland,

- Adam Nowakowski, creative agency partner CEE, Meta,

- Marcin Gruszka, head of communications, Allegro,

- Jacek Olechowski, founder & CEO, MEDIACAP SA.
 
Wydarzenie poprowadzi Michał Sobolewski, dyrektor ds. rynku B2C w Polkomtelu i członek zarządu IAA Polska.

Jak wpływowi są influencerzy? Czy warto inwestować we współpracę z nimi, czy może potencjalne ryzyka przewyższają korzyści? Czy istnieje fake reklama?  Jakie zmiany zachodzą na linii influencerzy – marketerzy? I jak ewoluuje wykorzystanie platform społecznościowych w tej relacji? Między innymi te pytania postawię moim gościom podczas drugiej odsłony IAA POWER HOUR – zapowiada moderator.

Istotny dla branży temat, ciekawi goście i żywa dyskusja w transmisji live ze studia RASP, odświeżony i przystępny format spotkań – oto wyróżniki IAA POWER HOUR.

Zapraszamy do bezpłatnej rejestracji pod tym linkiem.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij