Swoją wiedzą, perspektywą i inspiracjami podzielą się:
Halo, bileciki do kontroli!
Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.
Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!
- Iwona Piwek, YouTube sales head, Google Poland,
- Adam Nowakowski, creative agency partner CEE, Meta,
- Marcin Gruszka, head of communications, Allegro,
- Jacek Olechowski, founder & CEO, MEDIACAP SA.
Wydarzenie poprowadzi Michał Sobolewski, dyrektor ds. rynku B2C w Polkomtelu i członek zarządu IAA Polska.
Jak wpływowi są influencerzy? Czy warto inwestować we współpracę z nimi, czy może potencjalne ryzyka przewyższają korzyści? Czy istnieje fake reklama? Jakie zmiany zachodzą na linii influencerzy – marketerzy? I jak ewoluuje wykorzystanie platform społecznościowych w tej relacji? Między innymi te pytania postawię moim gościom podczas drugiej odsłony IAA POWER HOUR – zapowiada moderator.
Istotny dla branży temat, ciekawi goście i żywa dyskusja w transmisji live ze studia RASP, odświeżony i przystępny format spotkań – oto wyróżniki IAA POWER HOUR.
Zapraszamy do bezpłatnej rejestracji pod tym linkiem.