Trudne sprawy finansowe oddaj w ręce ekspertów NOTUS-a. Kampania „Bo jak nie my to kto”

Trudne sprawy finansowe oddaj w ręce ekspertów NOTUS-a. Kampania „Bo jak nie my to kto”

„Bo jak nie my to kto”? – pyta w najnowszej kampanii digitalowej firma NOTUS. Odpowiedziami udzielanymi w formatach wideo i kreacjach statycznych buduje świadomości marki na rynku pośrednictwa finansowego oraz prezentuje się jako specjalista od trudnych spraw, takich jak kredyty mieszkaniowe.

Pamiętacie piosenkę Łukasza Mroza, w której przekonywał: „Bo jak nie my to nikt tego lepiej nie zrobi tu!”? Na takie właśnie podejście do prezentowania kompetencji w zakresie pośrednictwa finansowego stawia firma NOTUS. Utwór „Mroza” stanowi oś komunikacji pierwszej pełnowymiarowej kampanii digitalowej tej marki w 2022 r. Jest również zbieżny z claimem NOTUS-a – WHO IF NOT_US.

Kampania „Bo jak nie my to kto” ma charakter wizerunkowy. Bazując na formatach wideo (15 i 30 sekund) oraz kreacjach statycznych umacnia świadomość marki na rynku, podkreślając jej bliskości z klientami i dostępności ekspertów. Wskazuje również otwartość na potrzeby osób poszukujących wsparcia w zakresie finansów. Zwraca jednocześnie uwagę na oblicze NOTUS-a jako specjalisty od załatwiania spraw trudnych i pomagania w podejmowaniu poważnych decyzji finansowych.

– Takimi – niewątpliwie – są wzięcie kredytu mieszkaniowego, wybór ubezpieczenia na życie, zakup samochodu czy budowa domu. Zwłaszcza teraz, gdy rośnie liczba czynników wpływających na zdolność kredytową Polaków – zauważa Paweł Komar, prezes zarządu NOTUS-a. – Dlatego wiemy, jak bardzo liczą się profesjonalizm, wiedza, doświadczenie i szeroki wachlarz usług. Te właśnie cechy naszej firmy możemy przekuwać na realne wspieranie Klientów – podkreśla.

Zaznacza, że NOTUS zajmuje się profesjonalnym wsparciem od niemal 20 lat. – Przeszliśmy już prawie sześć cykli koniunkturalnych, więc kto, jak nie my, lepiej zadba o bezpieczeństwo Klientów. Czujemy się odpowiedzialni i za obecnych, i za tych przyszłych. Celem firmy jest rozwój poprzez rzetelną i prawdziwą pomoc w domowych finansach. Chcemy być ekspertem finansowym numer jeden, ale nie tylko przez pryzmat osiąganych wolumenów. Wyniki są ważne, lecz my nie zapominamy o podchodzeniu do biznesu w sposób społecznie odpowiedzialny. Chcemy być wartością dla Polaków, której nie zaproponował do tej pory żaden broker finansowy. Do tego dokładamy technologię, wskaźniki satysfakcji i zadowolenia. Efekt? NOTUS to europejski lider pośrednictwa z prawdziwego zdarzenia – stwierdza prezes spółki.

Autorzy kampanii „Bo jak nie my to kto” zwracają uwagę na zjawisko zmieniającego się, popandemicznego i naznaczonego sytuacją wojenną świata finansowego. Nie ukrywają, że stanowi ono czynnik determinujący wykorzystane kreacje. W takich bowiem warunkach eksperci NOTUS-a nie dość, że dbają o bezpieczeństwo swoich klientów, to potrafią zawalczyć o spełnienie ich marzeń i celów – nawet, jeśli ich osiągnięcie na pierwszy rzut oka wydaje się niemal niemożliwe z uwagi na jeszcze bardziej niepewną i zawiłą rzeczywistość.

Hasło kampanii odwołuje się zresztą do szerszego kontekstu społecznego. Pokazuje Polaków jako zjednoczony naród, który w sytuacji zagrożenia niesie pomoc swoim sąsiadom. „Bo jak nie my to kto” jest odpowiedzią na wiele pytań nurtujących nas w ostatnim czasie. Kto przyjął 3 mln uchodźców pod „swój dach”? Kto niesie pomoc na granicy z Ukrainą każdego dnia? Kto dostarcza posiłki, odzież i lekarstwa uciekającym przed wojną w Ukrainie? Kto zakłada fundacje i dzieli się wszystkim po bratersku? Tymi wartościami i ideami spółka kieruje się każdego dnia.

Kampania jest pretekstem do zapamiętania marki jako pozytywnej, angażującej się i pomocnej – nie tylko swoim Klientom. Mając to na uwadze, łatwo jest zrozumieć, że roztańczeni pracownicy NOTUS-a występujący w spocie są wyrazicielami jakże potrzebnych pozytywnych emocji, które pragną przekazać swoim Klientom w tych trudnych czasach… „Bo jak nie my to kto?”

– Chcę wokół NOTUS-a zbudować unikatowe i bardzo szerokie community naszych Klientów. Dziś o sukcesie firm dystrybucyjnych decyduje lojalna społeczność zadowolonych konsumentów. Dlatego chcemy być partnerem dla Klientów i naszych pracowników. Żyjemy w bardzo zmiennych czasach, ale jedno jest pewne – obecnie nawet firmy usługowe nie mają szans przetrwać, jeśli nie niosą ze sobą emocji i nie prezentują unikatowych wartości – dodaje Paweł Komar.

Za całościowe przygotowanie kampanii obejmujące strategię, działania prowadzone w digitalu, produkcję oraz obsługę odpowiada agencja Fastline Advertising.

 

Artykuł powstał we współpracy z NOTUS.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij