KERRIS wygrywa przetarg na obsługę Jana Niezbędnego

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
KERRIS wygrywa przetarg na obsługę Jana Niezbędnego

Agencja KERRIS zajmie się kompleksową obsługą profilu na Facebooku oraz Instagramie marki Jan Niezbędny.

Sarantis, właściciel marki Jan Niezbędny, powierzył KERRIS obsługę jej social mediów w zakresie planowania, tworzenia i publikacji contentu w kanałach Facebook oraz Instagram, a także działań reklamowych. Agencja odpowiada również za strategię, koncept kreatywny i aktywację w obu profilach.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Współpraca została nawiązana w wyniku przetargu. Wcześniej Sarantis powierzył agencji stworzenie mapy strony, specyfikacji, architektury informacji i koncepcji graficznej, a także programowanie oraz wdrożenie nowej strony marki Jan Niezbędny. 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij