Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Mirosław Zbrojewicz w nowej kampanii UNIQA

W nowej kampanii reklamowej firmy ubezpieczeniowej UNIQA promowane jest ubezpieczenie OC. Spot nawiązuje bezpośrednio do kultowego filmu „Chłopaki nie płaczą”.
O autorze
1 min czytania 2022-05-17

Aktor Mirosław Zbrojewicz, w symbolicznym już różowym sweterku Gruchy, pociesza grupkę przypadkowo spotkanych trzech mężczyzn. Koledzy ciułają na wykupienie OC swojego samochodu. Wyraz „ciułanie” nie pojawia się w spocie bez przyczyny. Koledzy zauważają, że Grucha trzyma na ręce pieska rasy Chihuahua co prowokuje fantastyczną wręcz wymianę zdań.

Uwagę zwraca też nowy, bardzo udany aranż piosenki grupy VOX „Bananowy song”.

Jest to kolejna kampania, którą agencja PZL przygotowała dla UNIQA. Działania reklamowe obejmują spot telewizyjny o długości 30” wraz ze skrótem do 15”.

Za kreację spotu odpowiada agencja PZL w ramach zespołu kreatywnego w składzie: Iwona Brańska, Marcin Jagnus, Dominik Turek. Produkcja: Magda Brauer. Accountem czuwającym nad całością jest Agata Maksymowicz. Reżyserii podjął się Michał Sabliński. Produkcją zajął się dom produkcyjny Bomaye, podstprodukcją Human Ark, a udźwiękowieniem studio dźwiękowe Juice. Media zaplanowała i zakupiła agencja Arena Media, należąca do Havas Media Group.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj