TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Kaufland wspiera festiwal „Polska od Kuchni” i zachęca do kultywowania regionalnych tradycji

O autorze
2 min czytania 2022-05-19

54% Polaków uważa rodzime produkty za lepsze od zagranicznych[1]. Coraz częściej podejmując decyzje zakupowe, kierujemy się nie tylko ceną, ale i jakością, a z nią właśnie kojarzymy lokalne produkty. Dziedzictwo kulinarne to jedno z najważniejszych aspektów naszej kultury. Festiwal Kół Gospodyń Wiejskich „Polska od Kuchni” to wyjątkowe święto regionalnych smaków i polskich tradycji kulinarnych. W tym roku do grona sponsorów festiwalu dołącza Kaufland Polska. W sieci znajdziemy już 4000 artykułów regionalnych od 400 lokalnych dostawców.

Kultywowanie lokalnej tożsamości i pielęgnowanie tradycji to podstawowe założenia festiwalu „Polska od Kuchni”. Promowanie polskich produktów i różnorodności poszczególnych regionów to główna rola Kół Gospodyń Wiejskich – stanowią one skarbnicę wiedzy na temat historii kuchni, ale także życia i obyczajów naszych przodków. To okazja do wspólnego odkrywania smaków kuchni staropolskiej, poznawania regionalnego rękodzieła czy ludowej muzyki i tańców.

Do tegorocznej edycji festiwalu dołącza Kaufland. Nie zabraknie więc okazji do skosztowania regionalnych przysmaków, przygotowanych na bazie produktów marki własnej K -Stąd Takie Dobre!, których jakość i tradycyjna receptura przywoła atmosferę, zapachy i niezapomniane smaki dzieciństwa. Apetyt na więcej natomiast zaostrzy konkurs, w którym na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
W Kauflandzie od lat stawiamy na współpracę z lokalnymi producentami, dzięki czemu w każdym naszym sklepie klienci mogą znaleźć produkty, z których słynie ich region. W związku z coraz większym zainteresowaniem konsumentów artykułami lokalnymi, stworzyliśmy także markę własną K-Stąd Takie Dobre!, która obejmuje produkty pochodzące od sprawdzonych lokalnych dostawców. Cały czas rozwijamy asortyment produktów regionalnych. Dla producentów stworzyliśmy platformę „Regionalny Kaufland”, dzięki której w prosty sposób mogą zgłaszać swoje produkty a docelowo podjąć współpracę z naszą siecią.  Z dumą wspieramy tegoroczną edycję festiwalu Polska od Kuchni. Dla nas jest on również okazją do pokazania, jak bogatą historię ma polska kuchnia i jak wiele ma do zaoferowania każdy region naszego kraju. Lokalne produkty to dla nas już nie tylko kwestia tradycji, ale przede wszystkim popularyzowanie i wspieranie lokalnych producentów – mówi Maja Szewczyk, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej Kaufland Polska.

Festiwal „Polska Od Kuchni” ma charakter ogólnopolski. Podczas eventów, które odbędą się w 16 województwach, uczestnikom zaprezentowane zostanie bogactwo kulinarne i kulturalne poszczególnych regionów. Atrakcyjności dodadzą aktywności i zabawy angażujące całe rodziny: warsztaty eksperckie, pokazy kulinarne w wykonaniu znanych szefów kuchni połączone z degustacją, czy koncerty.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Dodatkowe emocje zapewnią konkursy, które nie tylko poszerzą wiedzę o kulturze, ale dadzą szansę na zdobycie atrakcyjnych nagród. Wstęp na lokalne wydarzenia jest bezpłatny. Finał festiwalu przewidziany jest na 1 października 2022 w Warszawie. Daty i lokalizacje poszczególnych eventów można znaleźć na stronie kaufland.pl/polskaodkuchni lub na stronie festiwalu festiwalpolskaodkuchni.pl.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

[1] „Czas na produkty regionalne” SW Research