Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Kaufland wspiera festiwal „Polska od Kuchni” i zachęca do kultywowania regionalnych tradycji

O autorze
2 min czytania 2022-05-19

54% Polaków uważa rodzime produkty za lepsze od zagranicznych[1]. Coraz częściej podejmując decyzje zakupowe, kierujemy się nie tylko ceną, ale i jakością, a z nią właśnie kojarzymy lokalne produkty. Dziedzictwo kulinarne to jedno z najważniejszych aspektów naszej kultury. Festiwal Kół Gospodyń Wiejskich „Polska od Kuchni” to wyjątkowe święto regionalnych smaków i polskich tradycji kulinarnych. W tym roku do grona sponsorów festiwalu dołącza Kaufland Polska. W sieci znajdziemy już 4000 artykułów regionalnych od 400 lokalnych dostawców.

Kultywowanie lokalnej tożsamości i pielęgnowanie tradycji to podstawowe założenia festiwalu „Polska od Kuchni”. Promowanie polskich produktów i różnorodności poszczególnych regionów to główna rola Kół Gospodyń Wiejskich – stanowią one skarbnicę wiedzy na temat historii kuchni, ale także życia i obyczajów naszych przodków. To okazja do wspólnego odkrywania smaków kuchni staropolskiej, poznawania regionalnego rękodzieła czy ludowej muzyki i tańców.

Do tegorocznej edycji festiwalu dołącza Kaufland. Nie zabraknie więc okazji do skosztowania regionalnych przysmaków, przygotowanych na bazie produktów marki własnej K -Stąd Takie Dobre!, których jakość i tradycyjna receptura przywoła atmosferę, zapachy i niezapomniane smaki dzieciństwa. Apetyt na więcej natomiast zaostrzy konkurs, w którym na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
W Kauflandzie od lat stawiamy na współpracę z lokalnymi producentami, dzięki czemu w każdym naszym sklepie klienci mogą znaleźć produkty, z których słynie ich region. W związku z coraz większym zainteresowaniem konsumentów artykułami lokalnymi, stworzyliśmy także markę własną K-Stąd Takie Dobre!, która obejmuje produkty pochodzące od sprawdzonych lokalnych dostawców. Cały czas rozwijamy asortyment produktów regionalnych. Dla producentów stworzyliśmy platformę „Regionalny Kaufland”, dzięki której w prosty sposób mogą zgłaszać swoje produkty a docelowo podjąć współpracę z naszą siecią.  Z dumą wspieramy tegoroczną edycję festiwalu Polska od Kuchni. Dla nas jest on również okazją do pokazania, jak bogatą historię ma polska kuchnia i jak wiele ma do zaoferowania każdy region naszego kraju. Lokalne produkty to dla nas już nie tylko kwestia tradycji, ale przede wszystkim popularyzowanie i wspieranie lokalnych producentów – mówi Maja Szewczyk, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej Kaufland Polska.

Festiwal „Polska Od Kuchni” ma charakter ogólnopolski. Podczas eventów, które odbędą się w 16 województwach, uczestnikom zaprezentowane zostanie bogactwo kulinarne i kulturalne poszczególnych regionów. Atrakcyjności dodadzą aktywności i zabawy angażujące całe rodziny: warsztaty eksperckie, pokazy kulinarne w wykonaniu znanych szefów kuchni połączone z degustacją, czy koncerty.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Dodatkowe emocje zapewnią konkursy, które nie tylko poszerzą wiedzę o kulturze, ale dadzą szansę na zdobycie atrakcyjnych nagród. Wstęp na lokalne wydarzenia jest bezpłatny. Finał festiwalu przewidziany jest na 1 października 2022 w Warszawie. Daty i lokalizacje poszczególnych eventów można znaleźć na stronie kaufland.pl/polskaodkuchni lub na stronie festiwalu festiwalpolskaodkuchni.pl.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

[1] „Czas na produkty regionalne” SW Research