Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

LiquidThread wygrywa przetarg Sephora

LiquidThread, digitalowo-contentowa agencja z Grupy Publicis wygrała przetarg na obsługę social mediów sieci perfumerii Sephora.
O autorze
1 min czytania 2022-05-23

Agencja zajmie się kompleksową obsługą kanałów Facebook i Instagram, w tym budowaniem i realizacją strategii, tworzeniem kreacji, nadzorem nad realizacją KPI, moderacją (w tym też kanału YouTube). Będzie też uczestniczyć w budowaniu aktywacji konsumenckich oraz we współpracach z zakresu influencer marketingu. Od 2020 roku LiquidThread realizowała dla Sephora projekty z tego obszaru.   

Stały kontakt z naszą społecznością jest dla nas kluczowy. Dla Sephora social media, to przede wszystkim interakcja i dialog z konsumentem: słuchanie i reagowanie na jego potrzeby, inspirowanie, edukacja, czy podpowiadanie rozwiązań. Żeby robić to naprawdę dobrze, potrzeba zaangażowania, czasu, zrozumienia oraz wiedzy i zespołu. Do współpracy zaprosiliśmy agencję LiquidThread, ponieważ wierzymy w ich dotychczasowe doświadczenie i synergię działań. Ponad dwuletnia, współpraca z agencją mediową Zenith, która tak jak LiquidThread należy do Publicis Groupe, przyniosła nam olbrzymią wiedzę na temat konsumenta Sephora, jego ścieżki zakupowej, a przede wszystkim potrzeb. Mamy nadzieję, że poprzez poszerzenie wspólnych działań o prowadzenie kanałów social media, będziemy w stanie jeszcze efektywniej prowadzić skuteczną komunikację z konsumentem i budować świadomość naszej marki –  mówi Małgorzata Dzięcielewska, marketing & assortment director Sephora Poland & Czech Republic.
Bardzo cieszymy się, że będziemy mogli naszą wiedzę i doświadczenie wykorzystać we współpracy z  tak wymagającym klientem jak Sephora. Nowoczesne i zintegrowane ze wszystkimi działaniami marketingowymi social media są jednym z najskuteczniejszych kanałów marketingowych. Głęboko wierzymy w potrzebę profesjonalnego prowadzenia codziennej komunikacji, z uwzględnieniem wszystkich momentów na ścieżce konsumenta. Od miesięcy pracowaliśmy nad nowym podejściem w tym obszarze, by maksymalnie wykorzystać dogłębną wiedzę o konsumentach, specyficznych kontekstach korzystania z social mediów oraz konkluzjach wynikających z efektów naszych kampanii – powiedział Łukasz Borek, general manager LiquidThread.

Z siecią Sephora pracują też inne agencje Publicis Groupe: Zenith odpowiada za strategiczne planowanie i zakup mediów, a agencja  Performics za planowanie i zakup działań w kanale social media, zarówno w obszarze kampanii wizerunkowych, jak i e-commerce, a także za planowanie i realizację kampanii programmatycznych i display w modelach efektywnościowych.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj