TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„Informacje o tej reklamie” – nowa funkcja TikToka, która zwiększy przejrzystość reklam

Dzięki funkcji „Informacje o tej reklamie” każdy członek platformy może kliknąć w dowolną reklamę, która pojawi się w jego kanale i dowiedzieć się, dlaczego to właśnie on jest jej odbiorcą.
O autorze
1 min czytania 2022-05-24

Jak działa funkcja „Informacje o tej reklamie”?

Najnowszą funkcję TikToka znaleźć można klikając w opcję „Udostępnij” znajdującą się w prawym, dolnym roku reklamy lub po dłuższym naciśnięciu na reklamę. Dzięki niej użytkownik może:

  • Zapoznać się z parametrami, które zostały wykorzystane do wyświetlenia mu danej reklamy (np. wiek przypisany do konta użytkownika zgodny z kryteriami wyświetlania reklamy ustawionymi przez reklamodawcę czy też jego zainteresowania)
  • Uzyskać dostęp do ustawień personalizacji reklam i wprowadzić zmiany swoich preferencji
  • Przejść do strony „Reklamy a Twoje dane”, która pomoże mu zrozumieć, w jaki sposób TikTok wykorzystuje jego dane do celów reklamowych.

Funkcja „Informacje o tej reklamie” dostępna jest już w Europie, a w najbliższych tygodniach korzystać będzie mogła z niej społeczność TikToka na całym świecie.

TikTok nieustannie dąży do zwiększania przejrzystości reklam i tworzenia bezpiecznej przestrzeni do kreatywnego wyrażania siebie. W tym celu podejmuje szereg kroków, by chronić prywatność i dane swoich użytkowników. Platforma zapowiada prace nad kolejnymi narzędziami pomagającymi członkom społeczności zrozumieć, dlaczego widzą określone reklamy, rozszerzać swoje rozwiązania na nowych rynkach i kontynuować współprace z partnerami branżowymi w celu poszukiwania bardziej innowacyjnych rozwiązań w zakresie przejrzystości reklam.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj