Ostatnie 100 biletów na Forum IAB 2022

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Ostatnie 100 biletów na Forum IAB 2022

Zostało już tylko 100 biletów na udział stacjonarny w Forum IAB, które odbędzie się 7-9 czerwca w Warszawie. Forum IAB to 3 intensywne dni, ponad 70 prelekcji, potężna dawka marketingowej i biznesowej wiedzy. Tegoroczny temat przewodni: „Transformacja na sterydach. Digital w czasach kryzysów”.

Organizatorzy zapraszają do udziału stacjonarnego – w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie lub z dowolnego miejsca na świecie – w ofercie są również bilety online.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W programie m.in. keynote speakers: 

  • Dr Maciej Kawecki: Świat Lema to już nie przyszłość. Trendy technologiczne 2022.

  • Tadeusz Chełkowski: Patronite – ludzie, którzy mają coś do powiedzenia.

  • Anastasiya Baydachenko: IAB Ukraine: The war in Ukraine and digital industry: impact, challenges and opportunities.

  • Witold Szabłowski: Reportaż w świecie cyfrowym. 

Podczas Forum IAB wystąpi ponad 90 autorytetów – przedstawicieli branży interaktywnej, dyrektorów i managerów globalnych firm, a także przedstawicieli świata nauki.

W programie m.in.:

  • Twój ulubiony sklep na „A”? Jak naprawdę wygląda zderzenie Amazona i Allegro w Polsce?,
    Łukasz Sztuczyński, GroupM i Ludmiła Lib, Mindshare

  • Internauta w czasach zarazy. Jak pandemia zmieniła zachowania polskich internautów.
    Aleksandra Załęska, Gemius i Marcin Niemczyk, Polskie Badania Internetu

  • Czy kampanie reklamowe zatruwają świat? Ślad węglowy jako nowy KPI.
    Małgorzata Hejka, Spark Foundry i Agata Szustak, Zenith

  • IS FIFTY THE NEW THIRTY? O życiu po 50. oczami Polek i marketerów.
    Agata Groszek, Havas Media Group Poland

  • Jak defraudować pieniądze dzięki reklamie online? Krótka historia przekrętów w świecie reklamy digital.
    Paweł Lewandowski, MediaCom i Dobromir Ciaś, ABTShield

  • Ile razy mam to powtarzać!? – jaką wartość ma pojedynczy kontakt z reklamą.
    Michał Protasiuk, Google i Michał Zajdel, Kantar

  • Digital marketing odpowiedzialny społecznie – czy technologia może nam pomóc?
    Dominik Ryżko, Politechnika Warszawska

... i wiele innych. Forum IAB 2022 to ponad 70 wystąpień oraz ponad 90 potwierdzonych prelegentów.

Agenda wystąpień dostępna jest na stronie wydarzenia: forumiab.pl/agenda

Liczba biletów stacjonarnych jest ograniczona. Kup bilet już dziś: forumiab.pl/bilety

Forum IAB 2022 odbywa się w formule hybrydowej, co oznacza, że w ofercie są zarówno bilety na udział stacjonarny, jak i bilety online.

W ramach wejściówki stacjonarnej uczestnicy otrzymują:

  • 3 dni konferencji w Multikinie Złote Tarasy
  • Dzień 1 – Sesja plenarna i prezentacje w blokach tematycznych
  • Dzień 2 i 3 – prezentacje w blokach tematycznych
  • Stała przerwa kawowa oraz lunch – każdego dnia
  • Dostęp do materiałów pokonferencyjnych
  • After Party (8 czerwca)

W ramach wejściówki online uczestnicy otrzymują:

  • 3 dni konferencji – dostęp na platformie do transmisji live
  • Dzień 1 – Sesja plenarna i prezentacje w blokach tematycznych
  • Dzień 2 i 3 – prezentacje w blokach tematycznych
  • Dostęp do materiałów pokonferencyjnych

Nad programem Forum IAB 2022 czuwa Rada Programowa. W tym roku przewodniczy jej Anna Gruszka – industry director, Teads. Wiceprzewodniczącymi są: Wojciech Kowalczyk – zastępca dyrektora ds. komunikacji i rozwoju, Biuro Reklamy TVP oraz Tomasz Rzepniewski – managing partner, digital & content, Wavemaker.

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w nim, posiadacze certyfikatu otrzymują punkty recertyfikacyjne za: udział stacjonarny – 40 pkt.; udział online – 30 pkt.; udział w roli prelegentki/prelegenta – 50 pkt.

Więcej informacji na temat tegorocznej Forum IAB znajduje się na stronie forumiab.pl.

Sponsorzy główni: Wirtualna Polska, Blix, TVN Media, Offerista, Orange, Channel Factory, INIS (Digitree Group), mediaPPG, Polsat Media, TikTok.

Sponsor wspierający: Mindshare, Wyborcza.pl, Taboola, YouTube, Teads, OpenMOBI, RTB House, DoubleVerify, Proxi.cloud.

Patroni honorowi: Business Centre Club, Krajowa Izba Gospodarcza, Rada Reklamy.

Współpraca: Newspoint, Havas Media Group, DIMAQ.

Patroni medialni: Dziennik Gazeta Prawna, forsal.pl, gazeta.pl, gazetaprawna.pl, Marketer+, Marketing przy kawie, My Company, naTemat, Nowy Marketing, onet.pl, Puls Biznesu, Wirtualna Polska.

Sponsor After Party: Blix.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij