Luksusowa biżuteria i słoneczny Rzym. W spocie nakręconym przez Paolo Sorrentino wystąpiły Zendaya i Anne Hathaway

Luksusowa biżuteria i słoneczny Rzym. W spocie nakręconym przez Paolo Sorrentino wystąpiły Zendaya i Anne Hathaway

Styl włoskiego reżyseria jest unikalny i już na pierwszy rzut oka rozpoznawalny. Luksusowa marka Bulgari postanowiła przenieść klimat znany z m.in. "Wielkiego piękna" do swojego spotu reklamowego. W produkcji wzięły udział znane aktorki, którym udało się stworzyć w reklamie zgrany duet.

Twórca takich filmów jak „Wielkie piękno" i „To była ręka Boga" czasem podejmuje się także reżyserowania spotów reklamowych. W 2014 r. po raz pierwszy przyjął współpracę z marką biżuterii Bulgari – tak naprawdę stworzył dla niej dziewięciominutowy krótkometrażowy film „The Dream", w którym została przedstawiona historia Valerii spacerującej po zabytkowych ulicach Rzymu i spotykającej... zmarłych w luksusowych butikach. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

8 lat później Sorrentino wyreżyserował kolejny spot dla Bulgari – „Unexpected Wonders" to kolejny minifilm, którego akcja rozgrywa się w słonecznej Italii. 

Tym razem Włoch zaprosił przed swoją kamerę dwie rozchwytywane amerykańskie aktorki – Zendayę (znaną z serialu „Euforia") i Anne Hathaway („Jeden dzień", „Nędznicy", „Miłość i inne używki"). Akcja dzieje się w gustownie urządzonej willi w Rzymie. Bohaterki przechadzają się po niej, ubrane w bogato zdobioną biżuterię, aż w pewnym momencie z sufitu jednego z pokojów zaczynają spadać wielobarwne kwiaty, a w ogrodzie pojawia się kolorowy paw. W momencie, gdy Zendaya i Hathaway zaczynają tańczyć, możemy zobaczyć filmowy styl Sorrentino w pełnej krasie. 

Przyjmij zaproszenie Rzymu. Poszukaj radości i cudów w każdej chwili, lśniącego piękna w najbardziej zaskakujących momentach. Ciekawość otwiera nas na nieskończoność błogich możliwości – przeczytamy w opisie filmu. 

Warto przypomnieć, że to nie pierwszy klip reklamowy Paolo Sorrentino. Wcześniej reżyser współpracował z takimi firmami jak Yamamay, Armani i Campari.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij