Nielsen Audience Measurement oraz Pentagon Research rozpoczęły monitoring You Tube

Z dniem 1 sierpnia 2014 r. współpracujące ze sobą firmy badawcze wprowadziły na rynek pierwszy w Polsce monitoring reklamy video. Obejmuje on reklamy emitowane na You Tube, takie jak pre-rolle pomijalne i niepomijalne oraz reklamę in-video.
O autorze
1 min czytania 2014-09-02

Tak jak w przypadku reklamy display, oprócz danych o liczbie emisji reklam oraz ich wycenie, użytkownicy będą mogli zobaczyć kreacje reklam – w postaci klatek filmowych oraz obejrzeć materiał filmowy, związany z występującą reklamą. „Rynek reklamy video rośnie dwucyfrowo rok do roku i wciąż ma duży potencjał wzrostowy. Rozpoczęliśmy monitoring reklamy video od You Tube, gdyż to najmniej zbadany fragment tego rynku. Nasze plany zakładają poszerzenie oferty video do końca roku” – mówi Adam Rybarczyk z firmy Nielsen.

Nielsen Audience Measurement oraz Pentagon Research współpracują ze sobą od końca 2013 roku i oferują monitoring reklamy internetowej display. Z monitoringu korzystają czołowi wydawcy m.in Agora, O2, WP czy Puls Biznesu.

Dane są dostarczane codziennie i pozwalają na analizowanie aktywności reklamowej na ponad 300 portalach i witrynach (180.000 stron i podstron internetowych).

 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj