Nielsen Audience Measurement oraz Pentagon Research rozpoczęły monitoring You Tube

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Nielsen Audience Measurement oraz Pentagon Research rozpoczęły monitoring You Tube

Z dniem 1 sierpnia 2014 r. współpracujące ze sobą firmy badawcze wprowadziły na rynek pierwszy w Polsce monitoring reklamy video. Obejmuje on reklamy emitowane na You Tube, takie jak pre-rolle pomijalne i niepomijalne oraz reklamę in-video.

Tak jak w przypadku reklamy display, oprócz danych o liczbie emisji reklam oraz ich wycenie, użytkownicy będą mogli zobaczyć kreacje reklam - w postaci klatek filmowych oraz obejrzeć materiał filmowy, związany z występującą reklamą. "Rynek reklamy video rośnie dwucyfrowo rok do roku i wciąż ma duży potencjał wzrostowy. Rozpoczęliśmy monitoring reklamy video od You Tube, gdyż to najmniej zbadany fragment tego rynku. Nasze plany zakładają poszerzenie oferty video do końca roku" - mówi Adam Rybarczyk z firmy Nielsen.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Nielsen Audience Measurement oraz Pentagon Research współpracują ze sobą od końca 2013 roku i oferują monitoring reklamy internetowej display. Z monitoringu korzystają czołowi wydawcy m.in Agora, O2, WP czy Puls Biznesu.

Dane są dostarczane codziennie i pozwalają na analizowanie aktywności reklamowej na ponad 300 portalach i witrynach (180.000 stron i podstron internetowych).

 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij