Omnipack wzmacnia kadry. Cztery nowe osoby na stanowiskach kierowniczych

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Omnipack wzmacnia kadry. Cztery nowe osoby  na stanowiskach kierowniczych

Omnipack powiększa zespół o cztery nowe osoby w toku ekspansji międzynarodowej. Do zespołu dołączają topowi specjaliści z branży: Marcin Borzoł – head of data, Karina Klimczak – head of delivery, Jakub Bączykowski – VP sales, Michał Gębala – head of partnerships.

Z początkiem kwietnia do Omnipack, specjalizującego się w logistyce dla e-commerce, na stanowisko head of data dołączył Marcin Borzoł, doświadczony manager w obszarze przetwarzania danych. Dotychczas był związany z branżą finansową oraz IT. Jako digital advisor lead w Predica (firma wdrożeniowa, partner Microsoft) oraz BI manager w Digital Care (firma ubezpieczeniowa) wdrażał nowoczesne platformy danych oraz narzędzia Business Intelligence. W Omnipack będzie odpowiedzialny za strategię i zarządzanie obszarem przetwarzania danych. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Moim celem jest wdrożenie zunifikowanej platformy danych oraz rozwój kompetencji Omnipack w zakresie zaawansowanej analityki biznesowej. Te rozwiązania pozwolą na dalszy wzrost wydajności procesów operacyjnych oraz wspomogą kadrę zarządzającą w podejmowaniu strategicznych decyzji. Docelowo chcemy wdrażać modele predykcyjne oparte o AI / machine learning – komentuje Marcin Borzoł.

Stanowisko head of delivery objęła Karina Klimczak. Jej wyzwaniem w Omnipack będzie wyskalowanie zespołów i optymalizacja procesów związanych z software development. Klimczak zdobywała doświadczenie w wiodących firmach z branży IT. W ostatnim czasie współpracowała z STX Next, największym europejskim Python Software Housem, pełniła tam rolę service delivery Managera. Wcześniej była związana z firmą produktową Trans.eu, gdzie odpowiadała za planowanie i bieżącą koordynację prac 30 zespołów deweloperskich rozwijających platformę logistyczną.

Od jakiegoś czasu przyglądałam się dokonaniom Omnipack i uważam, że robi świetne rzeczy, których potrzebuje dziś (i będzie potrzebował jutro) rynek. Mam nadzieję, że wniosę do firmy wartość i wspólnie stworzymy najlepsze na rynku procesy i rozwiązania technologiczne w zakresie logistyki dla eCommerce – mówi Karina Klimczak.

Stanowisko VP sales w Omnipack objął Jakub Bączykowski – były szef Travelist i Booking w Polsce, a ostatnio dyrektor generalny grupy hotelowej Górskie Resorty. Był też odpowiedzialny za rozwój obszaru Travel w Groupon Polska. W Omnipack skupi się na strategicznym rozwoju biznesu w Polsce i za granicą.

Od początku mamy ambicję, by zbudować najbardziej niezawodną i skalowalną sieć fulfillmentową w Europie, przystosowaną do dynamicznie rozwijającego się rynku ecommerce. Ostatnie lata pokazały, że realizując zamówienia sklepów internetowych w modelu full-stack, staliśmy się rozwiązaniem logistycznym, które odpowiada na oczekiwania współczesnego biznesu online. Doświadczenie Jakuba, pomoże nam zdobywać nowych klientów i realizować oczekiwania przedsiębiorców, którzy dotąd nie korzystali z fulfillmentu – mówi prezes Omnipack, Tomek Kasperski.

Do zespołu dołączył też Michał Gębala – przedsiębiorca i menedżer z ponad 12-letnim doświadczeniem w zarządzaniu sprzedażą i marketingiem biznesów online. Poprzednio związany z Groupon Polska jako sales director oraz z DaWanda Polska jako country manager. W Omnipack Gębala objął stanowisko head of partnerships.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij