Pepsi kończy sponsorowanie występów w przerwie Super Bowl

Pepsi kończy sponsorowanie występów w przerwie Super Bowl
Pepsi odnowiło umowę z NFL, jednak nie będzie dłużej sponsorować muzycznych pokazów na Super Bowl. Pierwszy raz od dekady słynne Halftime Show zyska nowego sponsora.
O autorze
1 min czytania 2022-05-26

W miniony wtorek w Atlancie odbyło się spotkanie Pepsi z NFL. Koncern odnowił wieloletnie partnerstwo z ligą, jednak nowa umowa nie obejmuje praw do występu w przerwie finałowego meczu podczas Super Bowl. Wygląda na to, że muzyczny pokaz z 2022 roku z udziałem Kendricka Lamara, Dr. Dre, Snoop Dogga, Mary J. Blige i Eminema zakończył wieloletnią tradycję „Pepsi Super Bowl Halftime Shows”.

Nasze priorytety i ich priorytety ewoluowały i chcieliśmy mieć pewność, że kontynuując to partnerstwo, wszyscy dążymy do tego samego celu – Tracie Rodburg, starszy wiceprezes NFL ds. zarządzania sponsoringiem  rozmowie z CNBC. 

Koncern potwierdził te informacje na Twitterze:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
Po 10 latach kultowych występów Pepsi Super Bowl Halftime Show zdecydowaliśmy, że nadszedł czas, aby przekazać mikrofon. Dziękujemy wspaniałym artystom i fanom, którzy pomogli nam stworzyć te niesamowite chwile. Teraz przejdźmy do następnego etapu…

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Tym samym prawa do występów podczas Super Bowl pierwszy raz od 2012 roku trafią na rynek. Według nieoficjalnych informacji NFL wycenia sponsoring wydarzenia na ok. 50 milionów dolarów.

Choć kultowe muzyczne show zmieni sponsora, na mocy nowej umowy Pepsi pozostanie główną firmą produkującą napoje na wszystkie najważniejsze imprezy i mecze NFL.

W oświadczeniu Pepsi sugeruje dalsze promowanie muzyki i dodaje, że rezygnacja ze sponsoringu tytularnego jest częścią „większej strategicznej zmiany, która ma zapewnić fanom bezprecedensowe wrażenia muzyczne i rozrywkowe”.

fot. NFL