Pierwszą marką, która nawiązała szeroką współpracę z Lisek.app jest Coca-Cola HBC Polska.Rozpoczęcie współpracy nastąpiło w wyjątkowym dla brandu Coca-Cola czasie – w roku obchodów 50-lecia obecności marki na polskim rynku.
Razem z nowym partnerem, zespół Liska przygotował specjalne torby „spełniające pragnienia”, które klienci sklepu dostają w prezencie przy zakupie produktów z portfolio Coca-Cola HBC Polska o wartości minimum 10 PLN. Akcję wspierają bannery w aplikacji, mobilne powiadomienia push i komunikacja w newsletterach. Lisek promuje też produkty Coca-Cola w gazetce promocyjnej i postach wizerunkowych.
Zobacz również
Dzięki możliwości zakupów online i szybkiej dostawy pod wskazany adres, napoje takie jak Coca-Cola, Fanta, Sprite, Kinley czy kawa Costa zawsze są zasięgu ręki konsumentów, w ciągu zaledwie kilku minut.
Wyjątkowość Liska polega m.in. na tym, że możemy realizować produktowe kampanie digitalowe, których efektem jest zakup w aplikacji i błyskawiczna dostawa. Od wyświetlenia reklamy do dostarczenia produktu mija kilkanaście minut. Dzięki naszemu modelowi możemy nie tylko prowadzić efektywne działania, ale również dokładnie mierzyć ich efekty. Tymi możliwościami i danymi chcemy się dzielić z naszymi partnerami – mówi Justyna Sztengreber, dyrektor marketingu Lisek.app.
Aplikacja
Oferta Liska skierowana do marek FMCG opiera się na kilku filarach. Pierwszym jest serce Liska, czyli aplikacja. Aplikacja to sklep w telefonie. Będąc w nim, klient decyduje o zakupie danego towaru również na podstawie jego widoczności. Dlatego Lisek oferuje markom świadczenia partnerskie dla wybranej kategorii.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
W skład takich świadczeń wchodzi placement na kafelkach produktowych w aplikacji oraz widoczność na bannerach rozmieszczonych w strategicznych dla procesu zakupowego miejscach. Brandowanie kategorii ma na celu wzrost sprzedaży i budowanie wizerunku w dynamicznie rozwijającym się sektorze e-commerce. Aktualnie z promocji na kafelkach korzystają marki Faktoria Win, Unilever oraz Coca-Cola HBC Polska.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Dotarcie bezpośrednie do grup konsumentów
Oprócz działań w aplikacji, marki mogą docierać do klientów z wykorzystaniem narzędzi komunikacji bezpośredniej takich jak mobilne powiadomienia push, newslettery czy formaty drukowane dodawane do toreb z zakupami. Pushe Liska trafiają codziennie do 240 000 aktywnych użytkowników aplikacji. Każde z tych narzędzi Lisek może kierować do konkretnych grup odbiorców z uwzględnieniem danych behawioralnych, demograficznych i geograficznych.
Social media
Lisek wspiera też sprzedaż konkretnych produktów przez działania w social mediach. Wśród najważniejszych są gazetki promocyjne oraz kampanie wizerunkowe wykorzystujące maskotkę Liska czy będące wyróżnikiem nowoczesnej komunikacji memy.
Uzupełnieniem oferty reklamowej Liska są działania niestandardowe. Te realizowane są w całości przez zespół marketingu marki i zespoły agencji.