TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Do agencji WebTalk dołącza Wojciech Dworzyński jako digital media & performance director

Agencja WebTalk zatrudniła kolejnego specjalistę z wieloletnim doświadczeniem. Wojciech Dworzyński, który dołączył do zespołu na stanowisku digital media & performance director, odpowiada za dalszy rozwój działu mediów i jego kompetencji.
O autorze
1 min czytania 2022-05-26

Dworzyński zajmuje się koordynacją pracy działu mediów, co obejmuje zarówno: angażowanie się w zakresie rozwoju wiedzy, kompetencji wewnętrznych i nadzór nad zespołem; inicjowanie wewnętrznie procesów new-biznesowych; project management, jak i opiekę nad kluczowymi Klientami.

Na rynku brakuje innowacji m.in. w Performance Marketingu, dlatego cieszę się, że jestem częścią wdrażania takowych, kreowania nowych rozwiązań w zakresie prowadzenia komunikacji i tworzenia kompleksowych działań performance i medialnych. W WebTalk umożliwiają to szerokie kompetencje kreatywne, jak i wieloletnie doświadczenie specjalistów – mówi Wojciech Dworzyński, digital media & performance director w WebTalk.

Wcześniej związany był z agencją Performics wchodzącą w skład Publicis Media Group, gdzie pełnił rolę business integration managera.

Dołączenie Wojtka to ogromna wartość dodana i naturalny krok w ciągłym rozwoju kompetencji naszej agencji. Jesteśmy dumni z dotychczasowych osiągnięć teamu, dlatego tym bardziej chcemy zagwarantować im rozwój umiejętności i nową perspektywę, a Klientom najświeższe rozwiązania performance. Wiem, że wieloletnie doświadczenie Wojtka wraz z jego zamiłowaniem do innowacji to idealne dopasowanie potrzeb i oczekiwań – dla zespołu, jak i dla niego samego – mówi Michał Dunin, CEO WebTalk.
LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Agencja WebTalk w ciągu ostatniego roku rozwinęła również nowe kompetencje z zakresu SEO, influencer marketingu oraz dział LAB, oferujący m.in. rozwiązania New Tech (AR, NFT, A-Commerce).

Słuchaj podcastu NowyMarketing