Do agencji WebTalk dołącza Wojciech Dworzyński jako digital media & performance director

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Do agencji WebTalk dołącza Wojciech Dworzyński jako digital media & performance director

Agencja WebTalk zatrudniła kolejnego specjalistę z wieloletnim doświadczeniem. Wojciech Dworzyński, który dołączył do zespołu na stanowisku digital media & performance director, odpowiada za dalszy rozwój działu mediów i jego kompetencji.

Dworzyński zajmuje się koordynacją pracy działu mediów, co obejmuje zarówno: angażowanie się w zakresie rozwoju wiedzy, kompetencji wewnętrznych i nadzór nad zespołem; inicjowanie wewnętrznie procesów new-biznesowych; project management, jak i opiekę nad kluczowymi Klientami.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Na rynku brakuje innowacji m.in. w Performance Marketingu, dlatego cieszę się, że jestem częścią wdrażania takowych, kreowania nowych rozwiązań w zakresie prowadzenia komunikacji i tworzenia kompleksowych działań performance i medialnych. W WebTalk umożliwiają to szerokie kompetencje kreatywne, jak i wieloletnie doświadczenie specjalistów – mówi Wojciech Dworzyński, digital media & performance director w WebTalk.

Wcześniej związany był z agencją Performics wchodzącą w skład Publicis Media Group, gdzie pełnił rolę business integration managera.

Dołączenie Wojtka to ogromna wartość dodana i naturalny krok w ciągłym rozwoju kompetencji naszej agencji. Jesteśmy dumni z dotychczasowych osiągnięć teamu, dlatego tym bardziej chcemy zagwarantować im rozwój umiejętności i nową perspektywę, a Klientom najświeższe rozwiązania performance. Wiem, że wieloletnie doświadczenie Wojtka wraz z jego zamiłowaniem do innowacji to idealne dopasowanie potrzeb i oczekiwań – dla zespołu, jak i dla niego samego – mówi Michał Dunin, CEO WebTalk.

Agencja WebTalk w ciągu ostatniego roku rozwinęła również nowe kompetencje z zakresu SEO, influencer marketingu oraz dział LAB, oferujący m.in. rozwiązania New Tech (AR, NFT, A-Commerce).

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij