Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Papaya Films z raportem o Generacji Z w branży kreatywnej

Wyniki Raportu „Pragmatyczni idealiści, czyli Generacja Z w branży kreatywnej” to efekt badania przeprowadzonego w marcu br. przez Instytut Pollster na zlecenie i na potrzeby wszystkich inicjatyw zrzeszonych pod szyldem Papaya Films.
O autorze
1 min czytania 2022-05-30

Badaniem objęto ogólnopolską próbę 572 osób w wieku 20–27 lat, w podziale na dwie grupy: osób wiążących karierę zawodową z sektorem twórczości oraz osób reprezentujących inne branże, określane jako nie-kreatywne. Zarówno porównanie stanowisk w obrębie tych grup, jak i głosy ich przedstawicieli przynoszą odkrywcze spostrzeżenia i nieoczywiste wnioski. Jaki obraz młodego pokolenia wyłania się z badania?

Zetki, choć są na początku swojej kariery zawodowej, nie mają kompleksów. Czują się nie tylko dobrze przygotowani do pracy w tej branży, ale i wierzą w swój kreatywny potencjał i w to, że sprostają każdemu nowemu wyzwaniu.Wyjątkowo dobrze odnaleźli się w swojej pierwszej pracy, a w każdym razie lepiej niż ich rówieśnicy zatrudnieni poza branżą kreatywną. Dowodem na to jest m.in. to, że częściej deklarują, że ich aktualna praca jest tym, co chcieliby robić w przyszłości.

Więcej informacji o tym, jak kreatywna Generacja Zet odnalazła się w pracy na początku swojej kariery zawodowej w Raporcie „Pragmatyczni idealiści, czyli Generacja Z w branży kreatywnej”, który można znaleźć pod tym linkiem.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj