Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Cezary Stypułkowski, prezes zarządu mBank, przewodniczącym jury Effie Awards Poland 2022

Prezes zarządu mBank pokieruje pracami Jury Effie Awards 2022, w skład którego weszło ponad 190 ekspertek i ekspertów z branży marketingu i reklamy. 30 kategorii konkursowych zostało podzielonych na 12 grup, w ramach których pracować będzie gremium jurorskie.
O autorze
2 min czytania 2022-05-31
To dla mnie ogromna przyjemność, że mogę stanąć na czele Jury tegorocznej edycji konkursu Effie Awards Poland. Czuję się wyróżniony tym bardziej, że jestem dopiero drugim przedstawicielem banku w tej roli w całej historii polskiej edycji. Banki jako dostawcy coraz bardziej wystandaryzowanych usług finansowych od lat stawiają na marketing i efektywną komunikację. Nasza aktywność w tej dziedzinie z roku na rok rośnie.  Dla mnie osobiście będzie to szansa, aby bliżej zapoznać się z rynkowymi trendami skutecznej komunikacji marketingowej także poza branżą bankową – podsumował Cezary Stypułkowski, prezes zarządu mBank.
mBank to jeden z liderów w swojej branży, który pod skrzydłami Prezesa Stypułkowskiego od niemal 12 lat konsekwentnie realizuje strategię innowacyjności. Ta współpraca jest dla nas ważna z kilku powodów. Przede wszystkim przedstawiciele marki mBank od wielu lat mają swój bezcenny wkład w dialog branżowy, prace nad Białą Księgą, a wreszcie nad projektem badań jednoźródłowych. Z perspektywy organizatora Effie Awards, które od dawna jest projektem daleko wykraczającym poza zmagania konkursowe, ważne jest budowanie relacji z partnerami wyznaczającymi kierunki na rynku komunikacji marketingowej. Dzięki temu, poprzez projekt Effie dajemy branży narzędzie edukacyjne, platformę wymiany doświadczeń, ścierania się poglądów i wyznaczania standardów marketingu. Niezmiernie cieszę się, że do grona Przewodniczących dołączyła tak doświadczona i znamienita postać. Z dużą ciekawością będę wyczekiwał tegorocznych obrad. – powiedział Paweł Tyszkiewicz, dyrektor zarządzający Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.

Cezary Stypułkowski, oprócz roli przewodniczącego jury, będzie także przewodził obradom Grupy XI oceniającej rozwiązania marketingowe zgłoszone w kategorii Marketing & Business Solutions.

2021 był rokiem powrotu do nowej postcovidowej normalności. Digitalizacja naszego codziennego życia postępuje w szybkim tempie, praca zdalna zagościła na stałe w wielu firmach, sukcesywnie rośnie rynek e-zakupów. Klienci bardzo intensywnie konsumują media, zwłaszcza online. To wszystko do pewnego stopnia sprzyjało marketerom, ale też konkurencja na rynku zaostrzyła się praktycznie w każdym segmencie. Spodziewam się zatem bardzo ciekawych, kreatywnych i – przede wszystkim – efektywnych kampanii w tegorocznej edycji Effie Awards Poland – podkreślił prezes zarządu mBank.
LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W jury zasiadają reprezentanci reklamodawców w randze prezesów, dyrektorów marketingu oraz brand managerów, a także przedstawiciele mediów, agencji komunikacyjnych, pracownicy instytutów badawczych i niezależni, branżowi eksperci. Ostatecznego wyboru składu jury, spośród ok. 300 kandydatur, dokonał Komitet Organizacyjny konkursu poprzez głosowanie online (wyłaniając short listę), a następnie w formie dyskusji. Po zatwierdzeniu ponad 190-osobowego składu, jurorzy zostali przydzieleni do poszczególnych grup jurorskich, którym przewodniczą:

GRUPA I:
Beverages – Alcohol, Beverages – Non-Alcohol, Food
Piotr Chęcielewski, Marketing Director Beverages, Hortex
 
GRUPA II:
Medicines & Supplements, Silver, Beauty & Care
Adam Nitecki, General Manager Consumer Products Division Polska i Kraje Bałtyckie, L’Oreal
 
GRUPA III:
Gaming & Esport, Culture & Entertainment, Young Audience
Jakub Kossut, CEO, MediaCom
 
GRUPA IV: B2B,
Finance, Service
Jerzy Hołub, CMO, Mastercard
 
GRUPA V:
Consumer Goods, Green Solutions, Mobility
Michał Kazimierczak, Strategy Director & Partner, Grupa Heart&Brain
 
GRUPA VI:
COMMERCE, RETAIL
Katarzyna Piwowarczyk, Marketing Director, IKEA
 
GRUPA VII:
LAUNCH/RELAUNCH, LONG TERM
Jacek Bielarz, Marketing Director Food, Grupa Maspex
 
GRUPA VIII: PR
& EMPLOYER BRANDING, PARTNERSHIP, SMART BUDGET
Michał Rutkowski, Dyrektor Zarządzający, K2 Create
 
GRUPA IX: ESG
INFLUENCE, EQUALITY, NON-PROFIT&PUBLIC SERVICE
Dorota Natalia Haller, Marketing, Communications and E-commerce Director (CMO), Huawei Consumer Business Group
 
GRUPA X: BRAND
EXPERIENCE, BRANDED CONTENT, SOCIAL MEDIA DRIVEN
Adam Nowakowski, Creative Agency Partner, Meta
 
GRUPA XI: MARKETING & BUSINESS SOLUTIONS
Cezary Stypułkowski, Prezes Zarządu, mBank
 
GRUPA XII: REACT
& DEFEND
Agnieszka Gozdek, Strategy Director & Partner, 180heartbeats Jung v. Matt
 
WAŻNE TERMINY:  

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zgłoszenia: 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

II termin: 17.05. – 06.06.2022 r. 

III termin: 07.06. – 27.06.2022 r. 

IV termin: 28.06. – 11.07.2022 r.  

Gala: 08.11.2022 r. Teatr Wielki – Opera Narodowa w Warszawie
 
Szczegóły na awards.effie.pl
 
Sponsorzy Strategiczni: Radio Zet, Onet, Salesforce, TikTok. Sponsorzy Wspierający: TVN, YouTube, Meta, Adform. Partnerzy Merytoryczni: Premium TV, Media&Leads, AMS. Patroni Medialni:  Business Insider, Forbes, NowyMarketing, Proto, Marketing przy Kawie, KampanieSpoleczne.pl, Chilli Zet.