Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Grupa LUX MED otrzymała Gwiazdę Jakości Obsługi 2022

To prestiżowe wyróżnienie przyznawane jest rokrocznie firmom, które docenione zostały przez klientów w niezależnym badaniu opinii. Nagrody trafiają do firm wiarygodnych, przyjaznych i otwartych na potrzeby konsumentów.
O autorze
1 min czytania 2022-06-01

Nagrody przyznawane są na podstawie przeprowadzonego badania satysfakcji klientów składającego się z czterech etapów. Firmy, które uzyskują najwyższe oceny konsumentów oraz pozytywnie wyróżniają się na tle innych w swojej branży, otrzymują tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi.

 Świadomość pacjentów co do własnego zdrowia rośnie bardzo szybko. Oczekują bliskiego terminu wizyty, lepszej jakości usług i wygody. W LUX MED wiemy, jak ważne jest indywidualne podejście do problemu z jakim zgłasza się do nas pacjent, bo odpowiednio wyrażone zaangażowanie buduje lojalność względem marki. Opracowaliśmy Mapę Podróży Pacjenta, zbieramy opinie za pośrednictwem narzędzi takich jak Medalia i wprowadziliśmy strukturę organizacyjną z wydzieloną jednostką  Pionu Doświadczeń Pacjenta. To wszystko, i wiele innych, przekłada się na efekty, wyrażone w rosnących rok do roku wskaźnikach satysfakcji z oferowanych przez nas usług. Dziękuję za to mojemu zespołowi LUX MED – mówi Anna Rulkiewicz, prezes Grupy LUX MED.

Uroczysta Gala wręczenia nagród odbyła się 27 maja w Business Centre Club. Nagrodę w imieniu Grupy LUX MED odebrały Iwona Radko-Jarosińska, Dyrektorka Pionu Doświadczeń Pacjenta oraz Aneta Skibińska, Dyrektorka Departamentu Standaryzacji i Jakości Obsługi.

Mam zaszczyt odebrać nagrodę dla wszystkich pracowników LUX MED, którzy każdego dnia pomagają i opiekują się naszymi pacjentami. Dziękujemy naszym klientom i pacjentom za każde ciepłe słowo i uznanie dla naszej pracy. To zobowiązuje nas do ciągłego dalszego doskonaleni – powiedziała Iwona Radko, podczas gali Gwiazd Jakości Obsługi.
LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj