Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Finalistki MasterChef Junior w akcji Maczfit dla podopiecznych Fundacji Herosi

O autorze
1 min czytania 2022-06-01

Ewa Ziemiańska i Wiktoria Chmielewska – finalistki tegorocznej edycji słynnego programu kulinarnego dla najmłodszych – połączyły siły, by wspólnie przygotować słodkie upominki dla pacjentów przebywających w Klinice Onkologii i Chirurgii Onkologicznej Dzieci i Młodzieży Instytutu Matki i Dziecka w Warszawie. A to wszystko w ramach akcji przygotowanej przez Maczfit z okazji Międzynarodowego Dnia Dziecka.

1 czerwca pacjenci przebywający w Klinice Onkologii i Chirurgii Onkologicznej Dzieci i Młodzieży Instytutu Matki i Dziecka w Warszawie zostali zaskoczeni kulinarną niespodzianką przygotowaną przez Ewę Ziemiańską i Wiktorię Chmielewską. Finalistki popularnego programu kulinarnego opracowały autorskie przepisy na zdrowe desery, które przygotowały razem z Maczfit dla dzieci przebywających w klinice.

Wyczarowałyśmy nie tylko słodkie i smaczne, ale przede wszystkim zdrowe desery, które wywołały uśmiech na twarzach dzieci przebywających w szpitalu. Moja propozycja to sernik mango z granatem i malinami, natomiast Ewa przygotowała malinowy sernik z nerkowców na daktylowym spodzie. To dla nas ogromna radość, ponieważ łączymy to, co kochamy z niesieniem dobra dla innych – mówi Wiktoria Chmielewska, finalistka programu MasterChef Junior Polska.
Udział w akcji charytatywnej to dla nas ogromna radość. Bardzo się cieszymy, że możemy zaskoczyć naszych rówieśników słodką niespodzianką, okazując im również wsparcie. Każdy z deserów został przygotowany z pasją i miłością – dodaje Ewa Ziemiańska, finalistka programu MasterChef Junior Polska.
LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

To już kolejna tego typu inicjatywa zorganizowana przez markę Maczfit. Desery przygotowane przez Ewę Ziemiańską oraz Wiktorię Chmielewską pojawią się także wkrótce w menu Maczfit, gdzie będą dostępne dla klientów marki. Kulisy ich powstania można obejrzeć tutaj:

Jesteśmy wdzięczni za każdą inicjatywę, która umila czas naszym podopiecznym i przywołuje uśmiechy na ich twarzach – szczególnie w dniu ich święta. Mamy nadzieję, że wspólnie z Maczfit jeszcze niejednokrotnie zaskoczymy nasze dzielne dzieciaki smacznym podarunkiem – mówi Małgorzata Dutkiewicz, prezes Fundacji Herosi, która od lat aktywnie wspiera pacjentów z Kliniki Onkologii i Chirurgii Onkologicznej Dzieci i Młodzieży Instytutu Matki i Dziecka w Warszawie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się