Ewa Ziemiańska i Wiktoria Chmielewska – finalistki tegorocznej edycji słynnego programu kulinarnego dla najmłodszych – połączyły siły, by wspólnie przygotować słodkie upominki dla pacjentów przebywających w Klinice Onkologii i Chirurgii Onkologicznej Dzieci i Młodzieży Instytutu Matki i Dziecka w Warszawie. A to wszystko w ramach akcji przygotowanej przez Maczfit z okazji Międzynarodowego Dnia Dziecka.
1 czerwca pacjenci przebywający w Klinice Onkologii i Chirurgii Onkologicznej Dzieci i Młodzieży Instytutu Matki i Dziecka w Warszawie zostali zaskoczeni kulinarną niespodzianką przygotowaną przez Ewę Ziemiańską i Wiktorię Chmielewską. Finalistki popularnego programu kulinarnego opracowały autorskie przepisy na zdrowe desery, które przygotowały razem z Maczfit dla dzieci przebywających w klinice.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Wyczarowałyśmy nie tylko słodkie i smaczne, ale przede wszystkim zdrowe desery, które wywołały uśmiech na twarzach dzieci przebywających w szpitalu. Moja propozycja to sernik mango z granatem i malinami, natomiast Ewa przygotowała malinowy sernik z nerkowców na daktylowym spodzie. To dla nas ogromna radość, ponieważ łączymy to, co kochamy z niesieniem dobra dla innych – mówi Wiktoria Chmielewska, finalistka programu MasterChef Junior Polska.
Udział w akcji charytatywnej to dla nas ogromna radość. Bardzo się cieszymy, że możemy zaskoczyć naszych rówieśników słodką niespodzianką, okazując im również wsparcie. Każdy z deserów został przygotowany z pasją i miłością – dodaje Ewa Ziemiańska, finalistka programu MasterChef Junior Polska.
To już kolejna tego typu inicjatywa zorganizowana przez markę Maczfit. Desery przygotowane przez Ewę Ziemiańską oraz Wiktorię Chmielewską pojawią się także wkrótce w menu Maczfit, gdzie będą dostępne dla klientów marki. Kulisy ich powstania można obejrzeć tutaj:
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Jesteśmy wdzięczni za każdą inicjatywę, która umila czas naszym podopiecznym i przywołuje uśmiechy na ich twarzach – szczególnie w dniu ich święta. Mamy nadzieję, że wspólnie z Maczfit jeszcze niejednokrotnie zaskoczymy nasze dzielne dzieciaki smacznym podarunkiem – mówi Małgorzata Dutkiewicz, prezes Fundacji Herosi, która od lat aktywnie wspiera pacjentów z Kliniki Onkologii i Chirurgii Onkologicznej Dzieci i Młodzieży Instytutu Matki i Dziecka w Warszawie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing