Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Alior Bank nagrodzony w konkursie Złoty Bankier 2022

Alior Bank znalazł się wśród laureatów rankingu „Złoty Bankier 2022” organizowanego przez Bankier.pl i Puls Biznesu. Zajął II miejsce w trzech kategoriach: karta kredytowa, kredyt gotówkowy i konto osobiste oraz otrzymał wyróżnienie „Bezpieczny bank – najlepsze praktyki”.
O autorze
1 min czytania 2022-06-07

To już 13. edycja Złotego Bankiera, największego na rynku badania jakości obsługi klienta, produktów i komunikacji marketingowej w bankach detalicznych.

Znalezienie się na podium w tak prestiżowym rankingu to dla nas wyróżnienie. Zarówno Konto Jakże Osobiste, karta kredytowa, jak i kredyt gotówkowy to nasze flagowe, najbardziej popularne produkty, które systematycznie staramy się rozwijać. Cieszę się, że starania te zostały zauważone i docenione – mówi Joanna Olszewska, dyrektor Departamentu Produktów Klienta Indywidualnego Alior Banku.

Bank otrzymał także wyróżnienie w kategorii specjalnej: bezpieczny bank w zakresie dobrych praktyk dotyczących bezpieczeństwa systemów bankowości elektronicznej. Analitycy Obserwatorium.biz i TestArmy oceniali m.in. procesy autoryzacji, uwierzytelniania, wymagania dotyczące haseł i PIN-ów, obsługę sesji oraz kontakt z bankiem.

W XIII edycji konkursu organizowanego przez Bankier.pl i Puls Biznesu wyróżniono banki detaliczne w łącznie dziewięciu kategoriach. Badanie opierało się m.in. na wizytach tajemniczych klientów w oddziałach czy głosowaniu klientów. Na tej podstawie przyznano punktację, która pozwoliła na wyłonienie zwycięzców.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wyniki ogłoszone zostały 6 czerwca br. Partnerami merytorycznymi projektu Złoty Bankier są Minds&Roses i Obserwatorium.biz. Partnerem strategicznym jest Mastercard.

Słuchaj podcastu NowyMarketing