Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Kampania enel-sport ze znanym skialpinistą Andrzejem Bargielem na ekranach Cinema City

O autorze
1 min czytania 2022-06-07

Klinika ortopedii, rehabilitacji i medycyny sportowej należąca do ogólnopolskiej sieci medycznej ENEL-MED i sieć kin Cinema City podjęły współpracę, aby wspólnie promować odpowiedzialne podejście do sportu. Twarzą kampanii „Nic cię nie pokona” został Andrzej Bargiel, pierwszy człowiek, który zjechał ze szczytu K2 na nartach. To pierwsza kampania kinowa w historii marki enel-sport. Jest realizowana wyłącznie w kinach Cinema City i stanowi początek długofalowej, kompleksowej współpracy.

Celem kampanii „Nic Cię nie pokona” jest pokazanie miłośnikom sportu, jak bezpiecznie i skutecznie przygotować swoje ciało do treningu i zawodów, aby uniknąć kontuzji. Kampania obejmuje projekcję 90-sekundowego spotu we wszystkich kinach sieci Cinema City w Polsce łącznie z kinami BNP Paribas IMAX oraz działania off-screen, tj. emisję materiałów wizualnych na digital poster boxach, ekranach plazmowych oraz video wallach, a także sampling broszur informacyjnych.

Aktywności zostały podzielone na dwa etapy – wiosenno-letni, który właśnie wystartował i jesienno-zimowy, którego start zaplanowany jest na początek września.

Cieszymy się, że kolejne firmy dostrzegają wartość i potencjał kina i decydują się na jego uwzględnienie w media planach. Spot enel-sport jest w 100% przygotowany z myślą o kinie. Oglądany w ciemnej sali, na wielkim ekranie, z obrazem i dźwiękiem najwyższej jakości, robi ogromne wrażenie. Dodatkowo bohater spotu, utytułowany skialpinista Andrzej Bargiel, porusza w nim ważną kwestię podejścia do aktywności fizycznej, zarówno dla profesjonalistów, jak i amatorów – podkreśla Jakub Krasuski, Advertising sales manager w New Age Media.
LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Znaczenie właściwego planowania wysiłku i odpowiedniego przygotowania podkreśla sam Andrzej Bargiel, który często wskazuje, że bez nich realizacja celów sportowych nie jest możliwa. Znany z niesamowitego zjazdu ze szczytu himalajskiego ośmiotysięcznika Bargiel zawsze podkreśla, że jego przepisem na sukces są codzienne nawyki oraz właściwie ustawiony i indywidualnie zaprojektowany cykl treningowy.

Gdy chcesz realizować swoje marzenia, Twoje ciało nie może Cię zawieść – krótko podsumowuje sedno kampanii Andrzej Bargiel.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Działania w kinach koordynuje New Age Media, zaś sama kampania powstała przy współpracy agencji reklamowej AntGo i Studia Bank.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się