Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

MullenLowe Group zatrudnia Magdalenę Łukasiuk jako szefową PR

Magdalena Łukasiuk, jako head of PR, dołączyła do MullenLowe Group. Powierzono jej zadanie stworzenia zespołu i oferty PR grupy, która dotąd w tym zakresie korzystała z usług partnerów zewnętrznych.
O autorze
1 min czytania 2022-06-08

Magdalena Łukasiuk dołącza do ponad 100-osobowej grupy, by wesprzeć jej marki i ekspertów, ale także pracować nad rozwiązaniami PR, która będą zintegrowaną częścią oferty dla klientów. Propozycje dla marek będą obejmować tradycyjne media, platformy internetowe, blogerów, influencerów i ambasadorów. 

Rok 2022 jest szczególnie dobry dla spółek grupy: nie tylko zdobywamy nowy biznes, ale i osiągamy satysfakcjonujące wyniki z dotychczasowymi klientami – mówi Ewa Góralska, managing director MediaHub.

Kinga Grzelewska, managing partner and creative director MullenLowe Warsaw, dodaje:

Po sukcesie kampanii Bez LGBT+ nie ma Polski pracujemy nad kolejnymi kreatywnymi pomysłami, które, jak mocno wierzymy, mają szansę zmieniać świat na lepsze. A Magda wnosi doświadczenie pracy przy projektach, które przebiły się do szerszej świadomości. Cieszymy się, że możemy ją powitać na pokładzie. 
LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nowa head of PR MullenLowe Group wcześniej odpowiadała za działania wizerunkowe agencji 180heartbeats +JUNG v MATT i wsparcie jej klientów. Dzięki niej medialny rozgłos w Polsce i na świecie zyskały takie działania marek, jak: „Niezniszczalna tęcza” dla Ben&Jerry’s, „A co gdyby?” OLX, „Helping Whopper” Burger King czy „Jestem kobietą” Yes. Odpowiadała także za projektowe wsparcie PR dla Google i YouTube, innogy/E.ON, Betclic, Husqvarna, BNP Paribas, Red Bull Mobile, Pizza Hut.

Magdalena Łukasiuk jest orędowniczką różnorodności i równości. To jedna z inicjatorek raportu #PoStronieKobiet, który jest szerszym projektem zmian na rzecz różnorodności w środowisku reklamy, marketingu i nie tylko.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Do MullenLowe Group przyciągnęła mnie możliwość pracy dla agencji dostarczających markom wysokiej jakości rozwiązań, różnorodny i multidyscyplinarny zespół, który stawia na długofalowe relacje. Słyszałam także wiele dobrych opinii na temat kultury i wartości agencji. Warto choćby wspomnieć, że sieć Interpublic Group, z której doświadczeń czerpie polski zespół, w kwietniu zajęła wysoką piątą pozycję w rankingu najlepszych pracodawców na rzecz różnorodności w rankingu amerykańskiego „Forbesa”. To pokazuje, że ludzie są tu niezwykle ważni, a to dobrze rokuje – podkreśla Magdalena Łukasiuk.
NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się