Rebranding polskiej marki Damex

Firma Damex obecna jest na rynku od 27 lat, od początku działając jako rodzinna spółka. Jej produktem flagowym stały się płaszcze, których jakość i nowoczesny design nawiązywały do światowych trendów. W 2004 r. w ramach spółki powstał kolejny brand - Danatella Oscarioni.
O autorze
1 min czytania 2014-09-03

W tym roku zdecydowano o połączeniu tych dwóch brandów, czego efektem jest otwarcie się na nowego klienta i wprowadzenie szerszej oferty. Odświeżona i połączona marka przyjęła nazwę Danatella Oscarioni since 1987. Jej kolekcja na jesień/zimę 2014, inspirowana brytyjską klasyką złamaną stylem ulicy, stanowi ciekawą propozycją zarówno dla młodszych jak i dojrzałych klientek. Sesję wizerunkową marki sfotografowano w pięknym, neobarokowym Pałacu Dietla w Sosnowcu. Zdjęcia wykonał Piotr Domagała, pracujący a na co dzień dla magazynów InStyle i HOT Moda.

Aktualny katalog marki można obejrzeć tutaj.

Działaniami promocyjnymi i wizerunkowymi marki zajmuje się Agencja Interaktywna Korporacja Stylu, która już od ponad 10 lat zajmuje się kreowaniem wizerunku marek. Debiutowała jako Vintage Cave, zajmując się promowaniem młodych projektantów, organizując liczne akcje modowowe, pokazy i happeningi. Obecnie koncentruje się na custom publishingu, kompleksowej produkcji sesji zdjęciowych, organizacji wydarzeń promocyjnych i wizerunkowych oraz consultingu w ramach strategii działania marki.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj