Mirosław Zbrojewicz w nowej kampanii UNIQA dotyczącej problemu hejtu w sieci

W najnowszej kampanii UNIQUA, w której ponownie zobaczymy aktora Mirosława Zbrojewicza, marka promuje specjalne ubezpieczenie na wypadek doświadczania hejtu w internecie, które obejmuje pomoc prawną, psychologiczną oraz z zakresu IT.
O autorze
0 min czytania 2022-06-13

UNIQA startuje z komunikacją związaną z problemem hejtu w sieci, jakiego doświadczają dzieci oraz młodzież.

Kampania wystartowała w poniedziałek 13 czerwca i będzie emitowana przez dwa tygodnie. W ramach zaplanowanych działań realizowane będą emisje spotów 30” w TV i ich kanałach VOD.

Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Arena Media (Havas Media Group), za kreację odpowiada agencja DDB.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj