Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Marta Rybicka na stanowisku chief commercial officer w IQS

Na stanowisko chief commercial officer awansowała Marta Rybicka, która od stycznia b.r. jest także członkiem zarządu firmy.
O autorze
1 min czytania 2022-06-13

Marta Rybicka związana jest z IQS od 11 lat. Obecnie, do jej kluczowych obowiązków należy nadzór nad pracą działów badawczych, wspieranie i rozwój kluczowych klientów i  segmentu badań syndykatowych.

Marta od wielu lat związana jest z IQS  – znakomicie rozumie i czuje firmę. Jest uosobieniem tego, czego zawsze szukam w liderach – determinacji w osiąganiu celów, zaangażowania oraz umiejętności budowania długoterminowych relacji międzyludzkich – komentuje Alina Lempa, prezes zarządu IQS.

Rybicka z wykształcenia jest socjologiem i absolwentką studiów doktoranckich z zakresu zarządzania i finansów. Wcześniej, jako doświadczony menedżer, kierowała ilościowo-jakościowym działem badawczym, nadzorując projekty realizowane dla klientów z różnych branż, głównie z sektora farmaceutycznego, finansowego oraz FMCG. Od kilku lat zaangażowana jest w wiele autorskich projektów badawczych realizowanych w IQS, m.in. Świat Młodych, Video Love Story czy Game Story. Wspiera działania społeczne poprzez współpracę badawczą IQS z takimi fundacjami i organizacjami jak: „Kwiat Kobiecości” w sprawie świadomości działań profilaktycznych w chorobach onkologicznych, czy „Inspiring Girls Polska”, dotyczące aspiracji dziewczynek w Polsce oraz „Share The Care” w obszarze wspierania idei urlopów rodzicielskich dla ojców.

Przede mną kolejne wyzwanie, ale wiele lat pracy nauczyło mnie, że wyzwania to najlepsza droga rozwoju. Cieszę się że IQS ten rozwój mi umożliwia stwarzając sprzyjające środowisko i dając możliwość współpracy z najlepszym zespołem doświadczonych badaczy. Nadal kluczowy będzie dla mnie client service i wspólna praca z klientami nad rozwiązywaniem ich problemów biznesowych, a ponadto dalszy rozwój firmy jeśli chodzi o ofertę oraz standardy – dodaje Rybicka.
LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wcześniej, przez 1,5 roku stanowisko chief commercial officer w IQS, zajmował Michał Rogowski, który zdecydował się kontynuować karierę poza strukturami IQS.

Od 1 czerwca br. zarząd IQS tworzą wyłącznie kobiety.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się