Swetry Włodiego4444 do wygrania w konkursie ketchupu Włocławek

W nowej aktywacji ketchupu Włocławek marka zachęca do wspominania jego niezmiennego smaku i oryginalnej receptury. Najlepsze wspomnienia zostaną nagrodzone boxami z ketchupami Włocławek i swetrami zaprojektowanymi przez Włodiego4444.
O autorze
0 min czytania 2022-06-20

W nowej aktywacji marka chce przypomnieć historię ketchupu Włocławek, którego receptura i smak pozostają niezmienne od lat. W związku z tym zachęca fanki i fanów produktu do podzielenia się swoimi wspomnieniami w specjalnie zorganizowanym konkursie w social mediach.

Nagrodą w aktywacji są unikatowe swetry we wzór słoików ketchupu, zaprojektowane przez popularnego influencera i twórcę Włodiego4444.

Dobór tej postaci jest nieprzypadkowy, ponieważ jest on jednym z największych fanów ketchupu Włocławek w social mediach.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
 
 
 
Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Włodi Włodarczyk (@wlodi4444)

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Aktywacja rozpoczęła się 14 czerwca 2022 i potrwa miesiąc.

Za ideę kampanii i formaty ją promujące odpowiada Feeders Agency.