Podczas wirtualnego spotkania dla entuzjastów digital marketingu wysłuchamy dwóch prelekcji, które poprowadzą: Roman Mura i Barbara Krulich Woźnica (Caroda Polska), Piotr Bombol (Gameset), Mateusz Górecki (WE!RE FANTASY). Podczas wydarzenia dowiesz się jakie są globalne trendy w reklamie wideo z perspektywy firmy AdTech oraz jak tworzyć efektywne kampanie gaming marketingowe. DIMAQ Voice Online odbędzie się 28 czerwca br., w godzinach 15.00 – 16.25, na platformie GetResponse.
Prelekcja I, godz. 15:05
„Globalne trendy w reklamie wideo z perspektywy firmy AdTech.”
Roman Mura, CEO Caroda Global
Barbara Krulich Woźnica, marketing managerka Caroda Polska
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Czy jesteś reklamodawcą poszukującym nowych, bardziej wydajnych formatów reklamy wideo lub nowych źródeł przychodów z reklamy wideo? Przyjdź i posłuchaj naszej prezentacji – dane i rekomendacje od globalnej firmy AdTech pomogą Ci podjąć właściwą decyzję.
Z tej prelekcji dowiesz się:
- Jaki jest odbiór reklamy wideo przez użytkowników w wybranych krajach?
- Jakie są najbardziej wydajne formaty wideo i od czego ona zależy?
- Jakie są pułapki poszczególnych rozwiązań i problemy, jakie się z nimi wiążą?
- Jakie są przykłady innowacyjnych rozwiązań technicznych, które umożliwiają rozwiązanie tych problemów, oraz ich rezultaty.
Prelekcja II, godz. 15:35 #PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
„Jak tworzyć efektywne kampanie gaming marketingowe?”
Piotr Bombol, założyciel i chief strategy officer w Gameset
Mateusz Górecki, managing director w WE!RE FANTASY
Gracze i fani e-sportu tworzą obecnie ogromną grupę konsumentów, do której mogą dotrzeć marki z różnych branż. Agencje oferują wiele narzędzi marketingowych, jednak nie wszystkie z nich są równie efektywne. Jak zatem tworzyć kampanie gaming marketingowe, które połączą cele biznesowe marki z oczekiwaniami i potrzebami graczy i fanów e-sportu?
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Akredytacja DIMAQ
Posiadacze certyfikatów DIMAQ za udział w wydarzeniu otrzymują od 5 do 7 punktów recertyfikacyjnych. Szczegóły punktacji dla Uczestnika i Prelegenta znajdują się stronie: dimaq.pl/dimaq-voice-online/
Link do bezpłatnej rejestracji jest tu.
Bądź na bieżąco z DIMAQ Voice! Dołącz do wydarzenia na Facebooku.
Zostań prelegentem DV Online!
Nieustannie przyjmujemy zgłoszenia od osób, które chcą spróbować swoich sił jako prelegent/ka podczas DV Online. Jeśli masz ciekawy temat, którym chciałbyś/abyś podzielić się z naszą widownią nie zwlekaj, wyślij zgłoszenie wypełniając krótki formularz i zarezerwuj swój termin w nowym roku!
Co możesz zyskać będąc prelegentem DIMAQ Voice?
- Jeśli jesteś posiadaczem certyfikatu DIMAQ, możesz zdobyć nawet 40 pkt recertyfikacyjnych (25 gwarantowane, dodatkowo do 15 pkt w zależności od ocen publiczności)
- Wzmocnisz swój ekspercki wizerunek
- Zaprezentujesz ciekawe rozwiązania/case’y swojej firmy
Aby zostać prelegentem DIMAQ Voice nie musisz posiadać certyfikatu DIMAQ. Jeśli Twoja prezentacja będzie oryginalna i spełni określone wymagania merytoryczne, na pewno odezwiemy się w celu omówienia szczegółów i zaplanowania dogodnego terminu wystąpienia.
Partner wydarzenia: GoldenSubmarine, Rocket Jobs
Patronat medialny nad wydarzeniem objęli: Marketer+, sprawny.marketing, Brief.pl, Marketing przy Kawie, portalmedialny.pl, CEO Magazyn Polska, Marketing Progress, Medialna Perspektywa, Siła Nauki